اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استاندار خوزستان خبر داد

اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان

استاندار خوزستان گفت: وزیر کشور با اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان موافقت کرد و با توجه به آورد آب و خروجی سدها نیاز است بیش از ۳۶ روستا در حوزه دز و ۲۰ روستا در حوضه کرخه تخلیه شوند.

اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دقایقی پیش در مصاحبه‌ای تلویزیونی، اظهار کرد: وزیر کشور با اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان موافقت کرد و از سوی ستاد مدیریت بحران کشور ابلاغ شد که تمام دستگاه‌های درگیر در مدیریت بحران موظف هستند تمام‌وقت حضور داشته باشند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها همراه با کارکنان و مسؤولین واحدهایی که نیاز است باید در صحنه حضور داشته باشند و آماده خدمت‌رسانی و مدیریت در شرایط فعلی استان خوزستان باشند.

استاندار خوزستان با اشاره به مخالفت برخی روستاها برای تخلیه، عنوان کرد: تاکنون ۱۴ روستا در خوزستان تخلیه شده است که با توجه به آورد آب و خروجی سدها نیاز است بیش از ۳۶ روستا در حوزه دز و ۲۰ روستا در حوضه کرخه تخلیه شوند.

وی گفت: اقدامات لازم برای تقویت سیل‌بندهای روستاهای مختلف در استان خوزستان در حال انجام است.

شریعتی با بیان اینکه در صورت نیاز، طبق دستورالعمل‌ها به اجبار عمل می‌کنیم، عنوان کرد: برخی از اهالی به دلیل اینکه احشام و دام‌هایشان در منطقه است و اینکه سال‌های گذشته نیز چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند، از تخلیه منطقه خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول