اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکلات تماشاگران در ورزشگاه تختی آبادان

تماشاگران آبادانی در نخستین مرحله بلیت فروشی اینترنتی ورزشگاه تختی آبادان دچار مشکلاتی شده‌اند.

مشکلات تماشاگران در ورزشگاه تختی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از طرح استانداردسازی ورزشگاه‌های ایران، نخستین میزبانی خود را در لیگ برتر فوتبال کشور امروز در مقابل همتای خوزستانی خود، نفت مسجدسلیمان صورت خواهد داد.

بر همین اساس، تماشاگرانی که برای حضور بر روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان ابراز تمایل کرده بودند، مشکلاتی چند برای حضور در ورزشگاه متوجه ایشان شده است.

کثیفی صندلی‌ها

تنی چند از این هواداران، از کثیفی صندلی‌های ورزشگاه را پس از ماه‌ها تعطیلی فوتبال در کشور، ابراز نارضایتی کرده‌اند.

این صندلی‌ها گرچه شب از پیش از بازی توسط خودروهای آتش نشانی شسته شدند، اما آب راکد مانده بر روی سکوها و صندلی ها باعث ماندن گرد و غبار بر روی محل اسکان هواداران شده است.

دیگر تماشاگران حاضر در ورزشگاه که تعدادشان تا کمتر از 45 دقیقه تا آغاز این دیدار از مرز 200 نفر تجاوز نمی‌کند، از مشکلات عدیده خود برای تهیه بلیت گلایه کردند.

سختی تهیه بلیط برای گروه‌های سنی

یکی از هواداران 65 ساله تیم صنعت نفت آبادان در این باره به فارس گفت: با این سن و سال از روز گذشته به دنبال تهیه بلیت بودم و با مراجعه به هیأت فوتبال توانستم مجوز ححضور در ورزشگاه را دریافت کنم.

محمود سالمی عنوان کرد: سیستم پیچیده ای برای تهیه بلیت تعبیه شده که از عهده افرادی به سن و سال من خارج است و توان این کار را ندارم.

دیگر هوادار جوان صنعت نفت که عدم در اختیار داشتن کارت ملی هوشمند را دلیل مشکل ورود خود به روزشگاه عنوان کرد، گفت: با وجود گذشت بیش از هشت ماه هنوز کارت‌های ملی هوشمند مدت‌هاست به دست شهروندان نرسیده، حال چطور متولیان برگزاری مسابقات از هواداران چنین مطالبه ای دارند، آیا راه دیگری برای تهیه بلیت یافت نشده است؟

عدم تعیین و نامگذاری جایگاه‌ها

دیگر مشکلاتی که از سوی هواداران برای راه‌یابی به روی سکوهای ورزشگاه عنوان شده است، عدم تعیین جایگا‌های مختلف ورزشگاه در سامانه تهیه بلیت عنوان شده است.

کمال، 23 ساله به خبرنگار فارس گفت: بعد از سال‌ها حضور در ورزشگاه تختی آبادان هنوز جایگاه شرقی و غربی برای ما مشخص نشده و در زمان تهیه بلیت ما نمی‌دانستیم برای کدام قسمت ورزشگاه بلیت تهیه می‌کنیم، ضمن اینکه مشص نبود اعدادی که برای صندلی‌ها در نظر گرفته شده است، از بالا آغاز می‌شود یا از پایین هر جایگاه!

به گزارش خبرگزاری فارس، همانند سایر ورزشگاه‌های کشور که در نخستین میزبانی خود مشکلات فراوان را در پروسه تهیه بلیت برای هواداران به وجود آورد، ورزشگاه تختی آبادان نیز از چنین قائله‌ای مستثنی نبود.

امید است که روند مثبت استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور که استادیوم‌های مدرن فولاد خوزستان، امام رضا (ع) و آزادی تهران نیز شامل آنها است، متولیان ورزشگاه تختی آبادان نیز با بررسی نقاط ضعف در هفته‌های آینده مشکلات تماشاگران را کاهش دهند.

انتهای پیام/72013/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول