اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف ۵۳۷ کیلو گرم انواع موادمخدر طی۲۴ ساعت در خوزستان/ انهدام سه باند سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام سه باند قاچاق موادمخدر و کشف ۵۳۷ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات پلیس در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داد.

کشف ۵۳۷ کیلو گرم انواع موادمخدر طی۲۴ ساعت در خوزستان/ انهدام سه باند سوداگر مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت سه باند قاچاق موادمخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات مقتدرانه هشت نفر از اعضای سه باند قاچاق موادمخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی‌های خود از دو دستگاه خودروی کامیون و پژو و همچنین محل دپوی متهمان مقدار ۵۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری را کشف شد.

صالحی اظهار کرد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته دو مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی(کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط 15 نفر خٌرده فروش دستگیر، ۲۸ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر کشف و تعداد ۱۴ باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شدند.

 وی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول