اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آخرین وضعیت تیم‌های خوزستانی؛ سکون و سردرگمی

در حالی که باشگاه‌های فوتبال کشور در حال آماده‌سازی خود برای فصل جدید هستند، تیم‌های خوزستانی در سکون و سکوت محض به‌سر می‌برند.

آخرین وضعیت تیم‌های خوزستانی؛ سکون و سردرگمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ۶ نماینده خوزستان در لیگ‌های برتر و دسته اول در مردادماه باید رقابت خود را در فصل جدید فوتبال کشور آغاز کنند.

در پایان فصل گذشته، نفت مسجدسلیمان با سقوط به دسته اول جای خود را به استقلال خوزستان داد تا تراز خوزستانی‌ها در میان دو لیگ حفظ شود و این استان با سه نماینده در لیگ برتر و سه نماینده در لیگ دسته اول، به عرض اندام در فوتبال کشور بپردازد.

عمده اقداماتی که تیم‌های لیگ برتری برای فصل آینده صورت داده‌اند، در حیطه مذاکره برای تعیین کادر فنی بودهو هنوز اقدام خاصی در سایر حوزه‌ها صورت نگرفته است.

فولاد خوزستان

بر همین اساس از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد که مدیران این تیم برای توافق یا عدم آن با علیرضا منصوریان، ۴۸ ساعت زمان خواسته‌اند، این در حالی است که هواداران این تیم از ابتدای حضور این مربی در اهواز، با تصدی نیمکت فولاد توسط این منصوریان به شدت مخالف بوده‌اند و به انحاء مختلف اعتراض خود را به مدیریت این باشگاه اعلام کرده‌اند.

هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان خواستار به خدمت گرفتن مربی خارجی هستند.

صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به طرز معجزه‌آسایی بقای خود را در لیگ برتر تثبیت کرد، در این روزها درگیر دور باطل هرساله برای تعیین هیأت مدیره است. گرچه عبدالله ویسی تا کنون برای مشخص شدن تکلیف شرایط مدیریتی این باشگاه صبر کرده، اما خبرهای موثق از باشگاه صنعت نفت حکایت از آن دارد که ویسی هم برای تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی این باشگاه، مهلتی ۴۸ ساعته را تعیین کرده است و در غیر این‌صورت، به پیشنهادات دیگر پاسخ خواهد داد.

مذاکرات با عبدالله ویسی در حالی پیش می‌رود که هنوز هیأت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت آبادان معرفی نشده‌اند و هیأت مدیره قبلی نیز استعفای خود را اعلام کرده‌اند.

مشخص نیست، مذاکرات با این سرمربی خوزستان توسط چه افرادی در حال شکل‌گیری است.

استقلال خوزستان

باشگاه استقلال خوزستان نیز، از سیدسیروس پورموسوی به عنوان گزینه اول و آخر خود یاد می‌کند و بعید است که تیم آبی شهر اهواز با هدایت شخص دیگری در فصل آینده لیگ برتر فوتبال حضور پیدا کند.

پورموسوی کماکان سرمربی آبی‌های خوزستان باقی خواهد ماند. او منتظر است تا بودجه باشگاه در فصل آینده مشخص شود تا برای تقویت تیم برنامه‌های تمرینی به همراه بازیکنان مدنظرش را اعلام کند. البته که قول‌های مساعدی داده شده تا بودجه‌ای برای باشگاه تصویب شود که بازیکنان مورد انتظار سرمربی تیم جذب و اردوهای پیش رو برگزار شوند.

نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز که سرانجام به دسته پایین‌تر سقوط کرد، در این روزها هیچگونه تحرکی در بازار نقل و انتقالات ندارد و هیچ برنامه‌ای از سوی مدیران این تیم برای فصل آینده لیگ برتر عنوان نشده است.

اما گفته می‌شود در حال حاضر «سهراب بختیاری‌زاده» و «میلاد میداودی» گزینه‌های اصلی نفت مسجدسلیمان به حساب می‌آیند. سهراب بختیاری‌زاده فصل گذشته در مقطعی گزینه مسجدسلیمانی‌ها بود که مشخص نشد به چه دلیل توافق لازم صورت نگرفت. با این حال، برای فصل آینده هم بختیاری‌زاده یکی از گزینه‌های اصلی نفت مسجدسلیمان به حساب می‌آید که ظاهراً مذاکراتی هم با او صورت گرفته است. 

استقلال ملاثانی

تیم استقلال ملاثانی نیز که در دو فصل اخیر به شدت درگیر مشکلات مالکیتی است، آینده مبهمی دارد و مشخص نیست به توجه به میزان بدهی‌هایی که این باشگاه به بار آورده است، در فصل آینده لیگ دسته اول توان و تمایل لازم میان مدیران این تیم برای تیم‌داری وجود خواهد داشت یا خیر.

این تیم با رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فصل آینده رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با ۳ امتیاز منفی شروع می‌کند.

خلیج فارس ماهشهر

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر نیز که در فصل پر فراز و نشیب خود، سرانجام موفق به حفظ سهمیه خود در لیگ دسته اول شد، شرایطی مبهمی دارد چرا که مدیران این تیم نیز علاقه‌ای برای حضور مجدد در این آوردگاه را از خود نشان نداده‌‍اند.

از شنیده‌ها بر می‌آید که امتیاز این تیم دسته اولی نیز، همانگونه که در ابتدای فصل گذشته از بندر عامری به بندر ماهشهر منتقل شده بود، در ابتدای فصل آینده نیز از بندر ماهشهر خارج خواهد شد چرا که مدیران این تیم به‌شدت از نحوه حمایت بنگاه‌های اقتصادی در این شهرستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان، ناراضی هستند.

شهرداری ماهشهر

تیم شهرداری ماهشهر نیز، دیگر نماینده استان خوزستان است که در لیگ دسته دوم در حال فعالیت است.

این تیم برنامه شاخصی برای فصل آینده در اختیار ندارد و به‌نظر می‌رسد با استعداد فعلی و با به‌کارگیری از کادر و بازیکنان بومی، این شهرستان را در سطح سوم فوتبال ایران نمایندگی خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول