اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیکر شهید امنیت در دهدشت تشییع شد+فیلم و تصویر

پیکر سروان شهید مقداد بویر از شهدای امنیت که در عملیات درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیده بود در دهدشت تشییع شد.

پیکر شهید امنیت در دهدشت تشییع شد+فیلم و تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پیکر سروان شهید مقداد بویر فرمانده پادگان دشت آزادگان که در درگیری با قاچاقچیان و اشرار به شهادت رسید امروز با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان، شورای اداری و مردم در دهدشت تشییع شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در مراسم تشییع شهید در میدان امام حسین دهدشت اظهار داشت: شهادت، باختن و از دست دادن نیست بلکه آغاز حیات و مرگ تاجرانه در دنیای فانی است.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: به تعبیر رسول اکرم(ص) اولین قطره خون شهید باعث آمرزش او می‌ شود مقامش مثال مقام انبیاست و شفیع است
شهدا همواره در کنار انبیا هستند.

وی با نثار درود به پرد و مادر شهید که چنین فرزندی تربیت کردند، گفت: شهید مقداد بویر در نظام علوی و ولایی برای حفظ و حراست از کیان اسلامی مردانه ایستاد بر پیکرش گلوله بارید ولی عقب نشینی نکرد.

 

وحدانی‌فر با بیان اینکه درخت انقلاب با شهادت تنومند می‌شود، افزود: جامعه هوشیارتر می شود شهادت به معنای بیداری و هوشیاری و در صحنه بودن است.

وی ادامه داد: این انقلاب را تا رسیدن به حکومت بقیه‌الله ادامه خواهیم داد.

 

امام جمعه دهدشت گفت:استکبار می داند تنها راه مقابله با ما ایستادگی است ایران در اوج عزت در برابر استکبار ایستاده است.

 

 

وی اضافه کرد: تا انتقام از اشرار و جیره خواران نگیرند سکوت نخواهیم کرد به زودی خواهیم دید نیروی انتظامی جواب دندان شکن به اشرار و فرماندهان جیره‌خوار انها خواهد داد.

 

سرهنگ قباد مصطفایی در این مراسم با اشاره به اهمیت امنیت و نیاز جامعه به این مقوله حساس اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای دفاع از کیان و مرزها ثابت قدم بوده و از تقدیم جان خود دریغ نکرده است شهادت این برادر عزیز مصداق بارز جانفشانی مدافعان امنیت است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهید مقداد بویر از فرزندان استان طی درگیری در منطقه حورالعظیم توسط قاچاقاچیان و افراد خود فروخته به شهادت رسید.

 

وی در تشریح جزئیات عملیات اضافه کرد: درگیری بین مرزبانان و اشرار در منطقه حورالعظیم منجر به جرح یکی از همرزمان شد تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار صورت گرفت که این شهید والامقام در کمین قاچاقچیان گرفتار و ضمن به هلاکت رساندن چند نفر از اشرار به درجه رفیع شهادت نایل امدند.

 

این مسؤول انتظامی تأکید کرد: این اطمینان را خواهیم داد فرزندان غیور نیروهای مسلح خاصه استان همواره خود را ملزم می‌داند از امنیت خاک دغاع کند و امنیت را برای احاد جامعه به ارمغان بیاورند.

به گزارش فارس، پیکر مطهر این شهید پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش روستای الگن در چاروسا منتقل شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول