اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهردار دهدشت منصوب شد

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد احسان تابش‌نژاد به عنوان شهردار دهدشت منصوب شد.

شهردار دهدشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،در آیینی با حضور مسؤولان شهرستان و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری سکاندار مدیریت شهری دهدشت معرفی و از خدمات شهردار پیشین تجلیل شد.

علیرضا اتابک در این مراسم با انتقاد از وضعیت نابه سامان مبلمان شهری دهدشت اظهار داشت: توازن فرهنگی در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری رعایت نشده است.

فرماندار کهگیلویه ساختار شهری را دارای ایرادهای اساسی دانست و گفت: بانوان دهدشت برای تفریح فضای مناسبی در اختیار ندارند.

وی اضافه کرد: تصمیم واحد شورای شهر در انتخاب شهردار جدید تصمیم عاقلانه و اتفاق میمونی است و می‌تواند به عنوان یک ظرفیت در شهرستان نهادینه شود.

فرماندار کهگیلویه به وضعیت نامطلوب نظافت شهری اشاره کرد و با بیان اینکه بوی لجن کانال‌ها مردم را کلافه کرده،گفت: انتظار می‌رود شهردار برای تنظیف محیط شهری و ساماندهی مبلمان دست به کار شود.

فرزاد آذریان در این مراسم با بیان اینکه ذهنیت بدبینی نسبت به مدیریت شهری و شورای شهر زدوده شده است، اظهار داشت: در دوره جدید شورای شهر پاک‌ دست‌ترین نیروها در واحدهای شهرداری گمارده شدند نظارت بر دخل و خرج شهرداری حاکم و در راستای شفاف‌سازی هزینه‌ها و کنترل و محاسبه درآمدها و عوارض اتوماسیون اداری شهرداری راه‌اندازی شد.

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: این شورا بر انعقاد قراردادهای شهرداری نظارت مستقیم دارد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری طی سه سال گذشته تصریح کرد: 280 هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شد، همچنین تعریض و آسفالت جاده قبرستان جدید از دیگر اقدامات بود.

آذریان از اجرای 10 هزار متر مربع سنفگرش، 6 هزار متر مربع پوشش سیل‌بند و بازسازی ماشین آلات به دیگر عملکرد شهرداری نام برد و افزود: بار سنگین بدهی گذشته و مطالبات سازمان تأمین اجتماعی با همکاری دکتر وکیلی نماینده وقت مردم در مجلس و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استان تسویه شد.

عضو شورای عالی استانهای کشور پاکدستی و قانونمندی را از مؤلفه‌های خاص شهردار پیشین برشمرد و گفت: شهردار جدید از خوش اقبالترین گزینه‌های شورای شهر بوده وابستگی به هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی نیست هفت عضو شورا برای انتخاب او متحد شدند و ملاک آنها تخصص، تعهد و رزومه کاری و نه ملاک سیاسی بود.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول