اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازار قلعه رئیسی تعطیل شد

تعطیلی بازار قلعه رئیسی سبب نگرانی مردم شده این در حالی است که در شرایط سفید کرونایی مردم خواستار باز شدن اصناف هستند.

بازار قلعه رئیسی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از مصوباتی که در سطح کشور و استان از هفته های گذشته در جهت کنترل بیماری کرونا اجرا شد تعطیلی صنوف خطرناک در مناطقی بود که وضعیت آنها قرمز است .

این شرایط ادامه پیدا کرد تا در روزهای گذشته شهرستان کهگیلویه به خصوص شهر دهدشت وضعیت قرمز پیدا کند و با خبر فرماندار شهرستان کهگیلویه بازار و صنوف خطرناک بسته شد.

در روزهای گذشته شاهد تعطیلی صنوف در شهر دهدشت بودیم تا که از دیروز خبری در بخش چاروسا به گوش رسید که صنوف چاروسا هم تعطیل می‌شود.

امروز از طرف مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی با حضور امور صنفی و نیروی انتظامی شروع به پلمپ و تعطیلی بازار کردند  اما پلمپ یک صنف به چه قیمت، به قیمت نبود اجناس در بازار و سوء استفاده برخی‌ها یا به قیمت تعطیلی کسب و کار یک خانواده که تمام امیدشان به رزق و روزی مغازه است.

 این در حالی است که بخش چاروسا وضعیتی سفید دارد و شاید تعداد افراد کرونایی آن کمتر از 20 نفر باشد و در منزل هم قرنطینه هستند و خطری برای شهروندان ندارد.

شاید حرف مسئوولان برای تعطیلی بازار چاروسا این است که چاروسا از بخش های شهرستان کهگیلویه است و باید به این مصوبه اهتمام ورزد اما باید دقت داشت که شهرستان کهگیلویه از شهرستان های بزرگ استان است و هر یک از بخش ها با فاصله زیادی تا مرکز شهرستان قرار دارند و شاید نیاز نباشد تمامی این بخش ها تعطیل شوند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول