اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بستری یکهزار و400 بیمار کرونایی در بیمارستان دهدشت/کمتر از3 درصد بیماران فوت کردند

رئیس بیمارستان دهدشت گفت: از ابتدای شیوع کرونا یکهزار و 400 بیمار مبتلا به این بیماری در بیمارستان بستری شدند.

بستری یکهزار و400 بیمار کرونایی در بیمارستان دهدشت/کمتر از3 درصد بیماران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم یارنسب امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان دهدشت به چهار شهرستان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت: این مرکز درمانی با 180 تخت مصوب 240 تخت فعال در شرایط کرونایی دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد از تخت‌های بیمارستان به کرونا اختصاص یافت، افزود: با وجود پوشش دهی چهار شهرستان اما اجازه ندادیم مشکلات و کمبودها مانع از ارائه خدمات مطلوب شود.

یارنسب گفت: داروهای مورد نیاز برای بیماران بستری به موقع تأمین شد و هیچ مشکلی در زمینه تأمین داروهای کرونایی وجود ندارد.

این مسؤول افزود: پزشکان و کادر درمان جانانه به بیماران خدمت می‌کند با توجه به ارتباط مستقیم پرسنل با بیماران تاکنون 243 نفر درگیر کوید 19 شده‌اند.

وی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان از ابتدای شیوع تاکنون را یکهزار و 400 نفر برشمرد و تصریح کرد: اکثر بیماران سن بالا و دارای بیماری زمینه بودند.

یارنسب درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در این بیمارستان را کمتر از سه درصد خواند و گفت که نسبت به کشور در شرایط خوبی هستیم.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: برای نخستین بار طی 10 سال اخیر 46 نفر در بیمارستان استخدام شدند تلاش داریم با موافقت سازمان استخدامی 40 تا 50 نروی جدید نیز بکار بگیریم.

رئیس بیمارستان دهدشت از تلاش‌های نماینده مردم کهگیلویه در مجلس و معاونت وزارت بهداشت و درمان در پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های این بیمارستان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول