اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کهگیلویه/لشکرکشی داوطلبان برای ثبت‌نام ممنوع

دادستان کهگیلویه گفت: داوطلبان انتخابات شورای شهر از ورود با همراهان برای نامنویسی خودداری کنند، اگر بیایند کاندیدا بازداشت می‌شود.

اختصاص شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کهگیلویه/لشکرکشی داوطلبان برای ثبت‌نام ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عبدالله سعادتیان امروز در شورای اداری شهرستان از اختصاص دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: داوطلبان ورود به شوراها قانون انتخابات به ویژه ماده 66  را در نظر داشته باشند تا مرتکب جرم و تخلف نشوند.

وی لشکرکشی داوطلبان و حامیان برای ثبت نام را ممنوع خواند و افزود: از الان اعلام تذکر می‌دهم اگر بیایند خود کاندیدا جلوی فرمانداری بازداشت می‌شود.

مدعی العموم کهگیلویه در خصوص پیگیری مطالبات مردم، وعده و وعیدهای مسؤولان برای افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت را متذکر شد و گفت: یک سال قبل یکی از مسوولان استان گفته بود ظرف سه ماه آینده تحویل داده می‌شود با این حال هنوز تکمیل نیست.

سعادتیان خطاب به مسؤولان و متولیان پروژه‌ها افزود: با مردم روراست باشید اگر نمی‌دانید پروژه کی تکمیل می‌شود زمان تعیین نکنید به مردم دروغ نگویید.

وی با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در جاده طولیان ادامه داد: متاسفانه بخشی از کار بین شهرسازی و راهداری پاسکاری می‌شود به فکر باشید.

این مسؤول همچنین انتشار برخی از خبرهای غیر واقع را باعث لطمه زدن به حیثیت شهرستان و زیر سؤوال بردن عملکرد رسانه‌ها دانست و گفت: برخی از رسانه‌ها جوسازی بیجا دارند خبرهایی منتشر می‌کنند که ضمن تناقض‌گویی وجهه شهرستان را زیر سؤوال می‌برند.

دادستان کهگیلویه از دستگیری باند سارقان و اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد و گفت: در جمع این باند دخترانی وجود دارند که با پوشش غیر معمول و تیپ پسرانه در سطح شهر تردد داشته‌اند.

انتهای پیام/82016


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول