اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تولید 400 تن مرغ تنظیم بازار در گچساران

مدیرجهادکشاورزی گچساران گفت: در این مدت تنظیم بازار بیش از400 تن مرغ دولتی به قیمت دولتی در کشتارگاه مرغ گچساران کشتار و روانه بازار گچساران و شهرستان های گرمسیری استان شده است.

تولید 400 تن مرغ  تنظیم بازار  در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،لیلا عطا زاده اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای29 واحد تولیدی مرغ است که از این تعداد10واحد مرغداری  بنا به دلایل مختلفی اعم از نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک‌ها غیرفعال هستند.

  وی با بیان اینکه هم‌اکنون  19 واحد تولیدی مرغ  در این شهرستان فعال هستند، گفت: در این تعداد واحد پرورش مرغ با ظرفیت390هزار قطعه در هر دوره سه ماهه پرورش مرغ تولید شده است.

مدیرجهادکشاورزی گچساران با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و 187 هزار و ٩٢٢ قطعه جوجه در این19 واحد مرغداری پرورش داده شد، افزود: سال گذشته 2 هزار تن مرغ  تولید و روانه بازار مصرف شد.

عطازاده اذعان کرد: با توجه به مشکل امروز جامعه و کمبود مرغ در بازار خوشبختانه شهرستان گچساران با مشکل کمبود مرغ مواجه نشده است.

 وی ادامه داد: این کالای اساسی و پروتئینی همچنان  در بازار به وفور یافت و در دسترس شهروندان قرار دارد.

 مدیرجهادکشاورزی گچساران بیان کرد: در این مدت تنظیم بازار بیش از400 تن مرغ دولتی به قیمت 24 هزار و 900 تومان  در کشتارگاه مرغ گچساران کشتار و روانه بازار گچساران و شهرستان های گرمسیری استان شده است. 

 عطا زاده ابراز کرد: در 2 روز گذشته 30تن مرغ  تنظیم بازار  در کشتارگاه مرغ کشتار  که سهمیه شهرستان 13 تن،9.5 تن به کهگیلویه، چهار تن به شهرستان بهمئی، 2تن باشت و 1.5 تن با نرخ مصوب دولتی به قیمت 24 هزار و 900 تومان عرضه شد.

 مدیرجهادکشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی در تلاش است که کمبود مرغ که یک کالای اساسی و ضروری خانوار است در بازار گچساران احساس نشود.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول