اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پلمب 111 واحدصنفی متخلف در گچساران /بازگشایی صنوف منوط بر تصمیم ستاد کرونا

معاون فرماندار گچساران گفت: 3 هزار و 311 بازرسی از واحدها و صنوف مختلف صورت گرفته که منجر به پلمب 111 واحد صنفی شده است.

پلمب 111 واحدصنفی متخلف در گچساران /بازگشایی صنوف منوط بر تصمیم ستاد کرونا

سید مرتضی سجاد پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان گچساران  در وضعیت قرمز کرونایی دارد محدودیت‌هایی از نیمه دوم فروردین ماه تا کنون اعمال شده است.

 وی ادامه داد: هم اکنون مشاغلی که در رسته شغلی 3، 2 و چهار قرار داردند بنا به تصمیم ستاد ملی  مقابله با کرونا تعطیل و چنانچه فعالیت هر یک از این صنوف که در این رسته‌ها قرار دارند مشاهده شود  پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 معاون فرماندار گچساران اذعان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون 3 هزار و 311 بازرسی از واحدها و صنوف مختلف صورت گرفته که منجر به پلمب 111 واحد صنفی شده است.

 سجادپور ادامه داد: صنوف پلمب شده به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش، افزایش و تمدید محدودیت‌های کرونایی بستگی به وضعیت  شهرستان و رنگ بندی آنها دارد و محدودیت‌ها بر این اساس اعمال می‌شود، گفت: بازگشایی یا ادامه محدودیت‌ها مشخص نیست و ستاد ملی کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

معاون فرماندار گچساران در ادامه از انجام نمونه گیری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: امسال بیش از هشت هزار و 804 مورد تست کرونا از مراجعه کنندگان انجام گرفته که از این تعداد 2 هزار و572 نمونه تست مثبت شناسایی شد.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول