اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کولاک متخلفان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/پلمب 266 صنف طی یک هفته!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته گذشته هفته سختی برای مأموران و ناظران بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای بود چرا که قانون شکنی افزایش دو چندانی پیدا کرده است.

کولاک متخلفان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/پلمب 266 صنف طی یک هفته!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رعایت پروتکل‌ها در شهرهای گرمسیری از جمله گچساران و دهدشت نسبت به بازدیدهای قبلی بسیار ضعیف شده و خیلی‌ها حتی ماسک نمی‌زنند که نگران کننده است چرا که فصل گرما آغاز شده و نگرانی را دو چندان کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه قابل مشاهده است در استان به ثبات نسبی رسیده‌ایم و روند نزولی بیماری آغاز شده اما نیاز به کار است که این روند را ادامه دهیم.

یزدانپناه یادآور شد: در بعضی شهرستان‌ها نشست‌های دورهمی انتخاباتی نگران کننده شده که از طریق افراد موثر و شخصیت‌های اثر گذار باید مردم را راهنمایی کنیم تا کاهش مرگ و میر داشته باشیم.

در ادامه محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته گذشته هفته سختی برای مأموران و ناظران بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای بود چرا که قانون شکنی افزایش دو چندانی پیدا کرده است.

این معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: بازدیدها افزایش پیدا کرده اما آمار غم‌انگیزی داشته‌ایم که طی آن ۲۶۶ پلمب در یک هفته صورت گرفته و این آمار در تاریخ ۱۴ ماه گذشته بی‌سابقه است.

وی در همین خصوص افزود: از ۲۹ پاساژ بازدید شده ۱۹ پاساژ پلمب شدند از اماکن ورزشی ۱۴ بازدید داشتیم که ۸ مورد از آنها پلمب شد برخی ها در برابر رعایت پروتکل‌ها موضع گیری می‌کنند به غیر از این موارد در بقیه صنوف وضعیت ما نسبتا خوب بوده است.

بانشی به رعایت پروتکل‌ها در استان اشاره کرد و گفت: در ماسک رعایت ۷۷ درصدی در فاصله گذاری رعایت ۷۴ درصدی و میانگین کل رعایت‌ها در استان ۷۷ درصد بوده است.

وی به برخورد با متخلفان اشاره کرد و گفت: معرفی متخلفان ۱۵۰ مورد داشته‌ایم و در کل در هفته گذشته ۴۱۲ پلب و معرفی متخلف داشتیم که رقمی بی‌سابقه است و اگر این کار ادامه داشته باشد شرایط را برای سیستم نظارت سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول