اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان رجایی گچساران صحت ندارد

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: شرایط خدمات رسانی به بیماران کرونایی مطلوب و هیچگونه مشکلی در زمینه رسیدگی به بیماران وجود ندارد.

خبر کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان رجایی گچساران صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید طاهر حسینی در  نشست هشتاد و دوم ستاد مقابله با بیماری کرونای این شهرستان با ارائه آماری از مراجعات به بیمارستان شهید رجایی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 984 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده که از این تعداد 314 نفر در اردیبهشت ماه امسال بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 451 نفر بستری شدند، افزود، از مجموع این تعداد، 533 مراجعه کننده خدمات سرپایی دریافت کردند.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: در این مدت 4 بیمار مبتلا به کرونا برای انجام درمان به بیمارستا ن شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

حسینی ابراز کرد: در اردیبهشت ماه امسال 162 بیمار مبتلا به کرونا بستری، 152 بیمار خدمات سرپایی دریافت و 2 بیمار به بیمارستان شهید جلیل یاسوج  اعزام شدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 33 نفر براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده  که از مجموع فوت شدگان 19 بیمار فوت شده کرونایی در اردیبهشت ماه امسال تا به این لحظه بوده که بسیاری از این افراد  دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در ادامه اذعان کرد: هم اکنون 75 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی  بستری که از این تعداد هشت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه و 51 بیمار مبتلا قطعی به کرونا شناسایی شدند.

حسینی با اشاره به افزایش روند مراجعات به بیمارستان شهید رجایی گفت: بسیاری  از مراجعه کنندگان به بیمارستان شهید رجایی گچساران در زمینه  بیماری کرونا غیر بومی و از شهرستان های همجوار هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون تعدادی دستگاه اکسیژن ساز فعال وجود دارد و در کنار آن تعداد زیادی کپسول اکسیژن برای استفاده آماده به کار هستند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران به  خبر کمبود اکسیژن  در بیمارستان که در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری  منتشر شده بود واکنش نشان داد و افزود: شرایط خدمات رسانی به بیماران کرونایی مطلوب و هیچگونه مشکلی در زمینه رسیدگی به بیماران وجود ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: افرادی که به کرونا مبتلا و قرنطینه خانگی هستند متاسفانه دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده و باعث انتشار این بیماری می‌شوند.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول