اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ بستری 117 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 726 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته یک هم‌استانی جان خود را از دست داد.

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ بستری 117 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 726 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته یک هم‌استانی جان خود را از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون 317 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که 117 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 18 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 51862 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 231 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٣ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و باشت بود. همچنین از 358 نمونه رپید تست ٢٣ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های باشت، بویراحمد ، گچساران و بهمئی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به افزایش موارد مثبت و بستری پیش‌بینی می‌شود در  طی هفته‌های آینده تخت‌های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی  اشغال شود و همزمان  مرگ و میر عده‌ای از هم استانی‌ها را شاهد خواهیم بود.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش کنیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول