اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اضافه شدن 130 تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستانی گچساران

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت:  تعداد تخت‌های بیماران کرونایی در دو  بیمارستان شهید رجایی و نرگسی در حال حاضر به 130 تخت رسید.

اضافه شدن 130 تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستانی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید طاهرحسینی اظهار کرد: با وجود افزایش آمار موارد بستری بیماران کرونایی ظرفیت‌های بخش کرونا بیمارستان شهید رجایی گچساران کاملا پر شده و تخت‌های‌ جدیدی به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: 10 تخت جدید در بیمارستان شهید رجایی به بیماران کرونایی سرپایی که علائم کمتری دارند اختصاص داده شده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران تصریح کرد: تعداد تخت‌های بیماران کرونایی در دو  بیمارستان شهید رجایی و نرگسی در حال حاضر به 130 تخت رسیده است.

حسینی عنوان کرد: از این تعداد 110 تخت در بیمارستان شهید رجایی و 20 تخت در بیمارستان نرگسی است.

وی گفت: از فردا مورخ پنج شنبه 14 مرداد ماه بیماران کرونایی که علائم در آنها کمتر است و نیاز به درمان سرپایی دارند با نظر متخصصان داخلی یا عفونی به بیمارستان نرگسی مراجعه کنند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضربه دلیل افزایش بستری بیماران کرونایی، بخش بیماران تالاسمی به بخش دیگری منتقل شده است.

حسینی بیان کرد: هم اکنون بیش از 100 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند که از این تعداد 8 نفر در بخش ICU  بستری هستند.

وی گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کرده و از حضور درعروسی‌ها، عزاداری‌ها و هرگونه تجمع خودداری کنند و در صورت مبتلا شدن به کرونا بدون استرس هر چه زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/82009

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول