اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری؛ مردم حتما واکسن بزنند/ واکسینه شدن ۲۵ درصد جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم توصیه کرد برای کاهش ابتلا و مرگ و میر بیماری کرونا حتما واکسن تزریق کنند.

کلانتری؛ مردم حتما واکسن بزنند/ واکسینه شدن ۲۵ درصد جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از دو مرکز تجمیع واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح و مرکز تختی یاسوج بازدید کرد.

وی سپاس در تجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکید کردم فرمانداران بازدید از مراکز و بررسی روند واکسیناسیون را در برنامه کاری خود قرار دهند، گفت: واکسیناسیون افراد مهم و در پیشگیری از مرگ و میر بسیار تاثیرگذار بوده است.

استاندار با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افراد را به بپرهیز از حضور در تجمعات و حفظ فاصله اجتماعی توصیه کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با کاهش زنجیره انتقال روند ابتلا را کاهش دهیم

وی با اشاره به واکسیناسیون جامعه عشایر و معلمان روستایی گفت: در حال حاضر در مراکز شهرستان‌ها واکسیناسیون افراد ۴۰ سال و مرکز استان افراد ۴۵ سال به بالا انجام می‌شود که تلاش می‌کنیم واکسن بیشتری وارد استان شود.

کلانتری ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران دانشگاه و شبکه بهداشت، هلال احمر، سپاه، رسانه و خبرنگاران گفت: تشییع جنازه و دورهمی باعث شیوع ویروس کرونا آن هم از نوع دلتا شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم و گروه‌های هدف از روند واکسیناسیون استقبال کنند، گفت: نوع واکسن مهم نیست آنچه مهم است تزریق واکسن در سریع‌ترین زمان ممکن است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته‌های آینده نوبت واکسیناسیون گروه سنی پایین‌تر است که امکان واکسینه شدن این گروه‌ها فراهم شود.

کلانتری با اشاره به واکسیناسیون عشایر ۱۸ سال به بالا از برداشته شدن محدودیت سنی در روستاها خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار دز واکسن وارد شده و حدود ۴۰ هزار واکسن بدون پرت داریم. تاکنون بیش از ۲۵ درصد جمعیت هدف واکسینه شدند.

استاندار بیان کرد: واکسن وارد شده به استان نسبت به کشور قابل قبول بوده اما به این بسنده نکردیم و کار واکسیناسیون با تمام توان در حال انجام شدن است.

وی در پایان بار دیگر مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی دوری از برگزاری و حضور در تجمعات و مراسمات توصیه کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم از پیک خطرناک پنجم به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول