اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 872 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 872 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی جان خود را از دست داده‌اند.

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 872 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 872 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون 584 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 298 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 43 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 63336 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 761 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٤٤ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و مارگون بود. همچنین از 557 نمونه رپید تست 12 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و چرام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار بیماران بستری  قطعی کرونا در بیمارستان های معین کرونای استان به مرز 300 نفر رسیده است و این نشانه خطر بزرگ و آسیب زای کرونا در آینده نزدیک است که لزوم مشارکت همه مردم، نهادها و سازمان ها را برای کنترل بیماری می طلبد.

دکتر یزدان پناه اذعان داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش کنیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول