اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حفظ سلامت مردم در اولویت سپاه کردستان قرار دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حفظ سلامت مردم اولویت سپاه استان است و برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان استان، تمامی امکانات و تجهیزات و نیروهای سازمانی را بکار گرفته‌ایم.

حفظ سلامت مردم در اولویت سپاه کردستان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه کردستان با حضور استاندار، فرمانده سپاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در محوطه استادیوم ورزشی ۲۲ گولان سنندج آغاز شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در افتتاحیه این عملیات اظهار داشت: این عملیات امروز بصورت سراسری و تحت نظر نیروی زمینی سپاه در حال برگزاری است که ما نیز در سپاه کردستان مفتخریم این عملیات را برگزار می‌کنیم.

سردار سیدصادق حسینی هدف برگزاری این عملیات بیولوژیک را، ضدعفونی و پاکسازی محیط‌های آلوده عنوان کرد.

وی افزود: این عملیات دفاع نام گرفته است که با توکل بر خدا و به همت نیروهای جان برکف سپاه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کردستان اذعان داشت: طبیعتا همه مسوولین کشور برای حفاظت از سلامت مردم تلاش می‌کنند و ما نیز به عنوان سربازان ولایت در کنار سایر مسوولان در این راستا تلاش می‌کنیم. 

وی تصریح کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی هم در کردستان در حال اجراست و این ادامه فعالیت‌هایی است که پس از شیوع ویروس کرونا در کردستان شروع شده و ادامه خواهد داشت.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، ایجاد نقاهتگاه بیمارستان شهید قاضی در سنندج و تمامی امکانات خودرویی و کوله درخش در این عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز با اجرای این عملیات، خیابان طالقانی، فرودگاه، ترمینال مسافربری و محوطه میدان بار سنندج پاکسازی و ضدعفونی می‌شود اگرچه تاکنون ضدعفونی شهرهای استان با مسوولیت سپاه کردستان انجام شده است.

سردار حسینی، مصرف بیش از ۳۷۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی، راه‌اندازی ۱۸ کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه ۱۹ هزار عدد، توزیع بسته‌های بهداشتی به تعداد حدود ۵۰ هزار بسته در بین نیازمتدان و توزیع ۸ هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده را از اقدامات سپاه بیت‌المقدس کردستان در راستای حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا ذکر کرد.

وی همچنین خاطرنشان گرد: سازماندهی۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر از بسیجیان و کادر سپاه، پیش‌بینی ۶ نقاهتگاه در سنندج، سقز، مریوان، سروآباد و بانه و تولید و انتشار بیش از ۲۵ هزار اقدام آموزشی، تبلیغی و اقناعی در فضای مجازی بخش دیگری از اقدامات سپاه کروستان در مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول