اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کارنامه ارتش سراسر افتخار و احساس مسئولیت نسبت به انقلاب است

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش به اعتماد امام راحل (ره) پاسخ بسیار خوبی داد، الان وقتی به کارنامه ارتش نگاه می‌کنیم جز افتخار، احساس مسئولیت، انجام وظیفه و جز اخلاص چیز دیگری نمی‌بینید.

کارنامه ارتش  سراسر افتخار و احساس مسئولیت نسبت به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سرتیپ دوم سعید اثنی‌عشری صبح امروز در صبحگاه ارتش که به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز 29 فروردین روزی بسیار خاطرانگیز برای ارتش و خانواده ارتش است.

وی گفت: در سال 58 بدخواهان نظام و انقلاب، حرف‌هایی در مورد انحلال ارتش می‌زدند که البته هدف آنها انحلال ارتش نبود و به دنبال جمع کردن بساط انقلاب بودند.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان تصریح کرد: حضرت امام راحل با توجه به بصیرت بالایی که داشتند با یک فرمان تاریخی ارتش را حفظ کردند و به ارتش حیات دوباره دادند، ارتش از نو احیا شد و حیات دوباره یافت و برای دفاع از انقلاب باقی ماند.

اثنی‌عشری تصریح کرد: رابطه ارتش و انقلاب، دوستی است که در دو مقطع مختلف برای همدیگر جانفشانی کرده اند، حضرت امام راحل به بدنه ارتش که یک بدنه مردمی بود اعتماد کردند و آن فرمان تاریخی را صادر کردند که ارتش باید بماند و از این مملکت و انقلاب دفاع کند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب هم ارتش به اعتماد امام راحل پاسخ بسیار خوبی داد، الان وقتی به کارنامه ارتش نگاه می‌کنیم جز افتخار، احساس مسئولیت، انجام وظیفه و جز اخلاص چیز دیگری نمی‌بینید.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان خاطرنشان کرد: امروز همه دلخوشی ارتشیان به فرمانده کل قوا است؛ همین برای جامعه و خانواده بزرگ ارتش یک دنیا ارزشمند است، نه فقط در دوران دفاع مقدس در طول این 40 سال هرجا احساس نیاز شده و به ارتش فرمانی داده شده با تمام وجود در حد توان و بضاعت وارد حوزه عمل شده و آن طور که مورد رضایت فرمانده کل قواست انجام وظیفه کرده است.

اثنی‌عشری تصریح کرد: در طول بیش از چهل سال گذشته از عمر انقلاب در تمام اتفاقاتی که شاهد بودیم از دفاع مقدس، زلزله کرمانشاه، سیل و حتی در موقعیت کنونی و شیوع کرونا که الان تمام دنیا را درگیر کرده است، وقتی به عملکرد ارتش نگاه می کنید جز افتخار به چیز دیگری بر نمی‌خورید و این به احساس مسئولیت، صداقت و حس وظیفه‌شناسی تک تک نیروها ارتش است.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان تصریح کرد: امسال با توجه به شرایطی که بر کشور به خاطر شیوع کرونا وجود دارد مراسم سان و رژه ارتش برگزار نشد ولی برای اینکه گوشه‌ای از اقتدار ارتش در جامعه نمایش داده شود، رژه خدمت را با شعار«مدافعان وطن یاوران سلامت» برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2330/71/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول