اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

در پی گزارش فارس فرمانده سپاه بیت المقدس با «زینب کردستان» دیدار کرد

به دنبال انتشار گزارشی با عنوان حسرت ۴۰ ساله زینب کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس با گوهرتاج قزوینی، همسر، مادر و خواهر شهید ملقب به زینب کردستان، این جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

در پی گزارش فارس فرمانده سپاه بیت المقدس با «زینب کردستان» دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز گزارشی با عنوان حسرت ۴۰ ساله "زینب کردستان" در خبرگزاری فارس منتشر شد که مادر، همسر و خواهر شهید از ما به عنوان یک رسانه درخواست کرد، صدایش را به گوش سردار حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس برسانیم. خانم قزوینی می‌گفت: شنیده‌ام سردار حسینی برای ساماندهی مزار شهدای عزیز به روستاها هم رفته‌اند می‌خواهم مشکلاتم را با وی در مین بگذارم.

وی تصریح کرد: وقتی می‌شنوم فرمانده سپاه نسبت به یک شهید در روستایی دورافتاده احساس مسئولیت و وظیفه می‌کند و یادمان می‌سازند قطعا اگر وضعیت ما را بداند بی‌تفاوت نخواهد بود.

سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز با حضور در منزل شهیدان محمدی‌طاله‌وران، با گوهرتاج قزوینی،همسر و مادر شهیدان محمدی دیدار کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در این دیدار اظهار کرد: مادران و همسران شهدا الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه خانواده شهدا یادگاران گهربار شهدا هستند، گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر از اولویت‌های مدیران باشد،نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به دست فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری‌ جامعه هستند و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باید به الگوی ماندگار در جامعه تبدیل شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: جانبازان، شهدا و ایثارگران با گذشتن از جان خود نظام و ملت را بیمه کردند و اگر مقاومت و جانفشانی آنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نبود، اکنون ما در آرامش و امنیت زندگی نمی‌کردیم.

سردار حسینی اضافه کرد: روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان بسیار ارزشمند است، این روحیه برای همه ما عبرت‌انگیز بوده و باید الگویی برای جوانان امروزی باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان گلگون‌کفن این مرز و بوم به پشتوانه و با حمایت خانواده و برای دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ نظام اسلامی به میدان جنگ رفتند و در این راه خون پاکشان را تقدیم کردند.

وی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به دست فراموشی سپرده شود، افزود: توسعه و تقویت فرهنگ شهید و شهادت جوانان این مرز و بوم را در برابر هجمه های دشمنان بیمه می کند.

گوهرتاج قزوینی نمونه بارز یک زن ایثارگر است، شیرزنی که جدای از همسر، مادر شهید و داغ شهادت دو برادر هم بر دل دارد و بخشی از جسمش را در روزهای دفاع از مرز و بوم تقدیم کرده و در خیل عظیم جانبازان قرار گرفته و به قول خودش، بزرگترین افتخارش این است که حضرت آقا درباره‌اش فرموده‌اند "گوهرتاج قزوینی، زینب کردستان است".

انتهای پیام/2330/71/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول