اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی شهادت امام صادق(ع) در بیجار

مراسم دسته‌روی و سوگواری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بیجار با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و روحانیون برگزار شد.

برگزاری مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی شهادت امام صادق(ع) در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بیجار در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان با برپایی مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی ارادت خالصانه خود را به حضرت صادق آل محمد(ص) نشان دادند.

منصور عباسی با اشاره به اینکه مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی شهادت امام جعفر صادق(ع)  همزمان در سایر شهر و روستاهای شهرستان بیجار برگزار شد، افزود: این مراسم با همکاری هیئات مذهبی شهرستان بیجار برگزار شده است.

وی در ادامه از برگزاری مراسم ادعیه خوانی و سوگواری خبر داد و بیان کرد: مراسم سوگواری و ادعیه خوانی در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم مومن و خداجو در شرایط مناسب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار عنوان کرد: اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهری در این ایام، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سلامت از دیگر اقدامات هیئات مذهبی بیجار به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار  انجام شده است.

عباسی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۰ هیئت مذهبی در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت دارند که در مناسبت‌های ملی و مذهبی به اجرای برنامه می‌پردازند.

گفتنی است؛ نظیر این مراسم در سطح شهر و روستاهای شهرستان قروه نیز برگزار شد و در سایر شهرهای استان کردستان علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ایستگاههای سلامت به منظور توزیع ماسک و ضدعفونی معابر عمومی انجام شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول