اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشکل آب شرب در روستاها را تایید و بدنبال رفع سریع آن هستیم/ آب شرب 25 هزار روستایی تامین شد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان گفت: وجود مشکلاتی همچون کم‌آبی و افت فشار آب را در روستاهای تحت پوشش این شبکه تائید می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت این مشکلات را برطرف سازیم.

مشکل آب شرب در روستاها را تایید و بدنبال رفع سریع آن هستیم/ آب شرب 25 هزار روستایی تامین شد

حمیدرضا کرموند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به وجود 2 هزار و 800 روستا در لرستان، اظهار کرد: از این تعداد، بیش از هزار و 600 روستا تحت پوشش شبکه آب‌وفاضلاب استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به یکپارچه‌سازی و ادغام دو شرکت آب‌وفاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر طی 2 ماه گذشته، برنامه‌ریزی‌های مدون کوتاه و میان‌مدت برای مطالعه و شناسایی نقاط ضعف آبرسانی در همه روستاها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان اولویت این شرکت را مرتفع‌نمودن مشکلات روستاهای جنوب استان به ویژه روستاهای سیل‌زده عنوان و تصریح کرد: وجود مشکلاتی همچون کم‌آبی و افت فشار آب را در روستاهای تحت پوشش این شبکه تائید می‌کنیم و این به منزله تلاش برای رفع مشکلات این روستاها است.

کرموند بیان داشت: طی 2 ماهه گذشته مشکل 25 هزار نفر از روستاهایی که مشکل آب شرب داشتند برطرف شده است، ضمن اینکه این آمادگی از سوی شرکت آب‌وفاضلاب استان وجود دارد که نسبت به حل مشکل دیگر روستاهای تحت‌پوشش همچون روستاهای معمولان اقدام نماید.

وی، تامین آب روستاهای دارای مشکل افت فشار آب را از دیگر اولویت‌های شرکت آب‌وفاضلاب استان برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا قبل از رسیدن فصل گرما نسبت به تامین آب کافی این روستاها اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان همچنین تحت‌پوشش قرار دادن دیگر روستاهای استان را از اولویت‌‌های این سازمان عنوان و خاطرنشان کرد که تحقق این مهم در گرو تلاش اجتماعی و همکاری مسوولان محلی همچون دهیارها و بخش‌دارها و حتی خیرین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول