اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پلمپ دو تالار پذیرایی بی‌توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در پلدختر

فرماندار پلدختر از پلمپ 2 تالار پذیرایی متخلف به علت عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان خبر داد.

پلمپ دو  تالار پذیرایی بی‌توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در پلدختر

حسن رضاییان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر،  اظهار داشت: فعالیت تالارهای پذیرایی تا 25 تیرماه جاری به منظور حفظ سلامت مردم تعطیل است و اگر کسی رعایت نکند با وی برخورد قانونی می‌شود.

وی به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و مانع اجرایی شدن مصوبات ستادکرونا در شهرستان شوند هشدار داد و افزود: هر گونه بی توجهی، بی‌مبالاتی عامدانه به دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام علیه سلامت جامعه تلقی شده و مستوجب مجازات و اعمال قانون است.

فرماندار پلدختر موفقیت در برنامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در پلدختر را مستلزم همکاری و مشارکت مردم دانست و گفت: مردم باید دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با توجه و جدی گرفتن این بیماری همکاری لازم را با کادر درمانی داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه روزانه 16 تا 17 نفر در این شهرستان بر اثر بی توجهی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند که این آمار برای شهرستان 80 هزار نفری قباحت دارد.

رضاییان یادآورشد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 395 نفر در شهرستان پلدختر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه 11 نفر جان خود را بر اثر این ویروس از دست دادند.

وی افزود: محدودیت‌های مربوط به مراسم‌های عروسی و ترحیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بر اساس ابلاغ ستاد مبارزه با کووید 10 در پلدختر از سوی دستگاه‌های ذی ربط در حال اجرا است.

فرماندار پلدختر، حفظ سلامت مردم را اولویت اول مجموعه مدیریتی شهرستان دانست و گفت : در بحث سلامت و حفاظت از جان مردم جای هیچ گونه تعارف و ملاحظه‌ای نیست و با ناقضان مصوبات ستاد کرونا به طور قطع برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار پلدختر بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شست وشوی مداوم دست‌ها تاکید کرد و گفت: سیستم اداری شهرستان نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی ارباب رجوع، خدمات به وی ارایه نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول