اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اهانت به پیامبر(ص) نشانه ترس دشمنان از گسترش اسلام است

امام جمعه اراک گفت: اهانت به پیامبر(ص) از اسلام‌ستیزی دشمنان نشات گرفته و نشان دهنده ترس آنان از گسترش اسلام است.

اهانت  به پیامبر(ص) نشانه ترس دشمنان از گسترش اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اراک ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت یادآور عزت، کرامت و عظمت امت اسلامی و فرصت ارزشمندی برای اتحاد بیش از پیش دنیای اسلام است.

وی تصریح کرد: امسال در  شرایطی در آستانه سالروز میلاد پیامبر مهربانی قرار داریم که اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) لزوم وحدت بین کشورهای اسلامی را صدچندان کرده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه پیامبر (ص) نماد جهانی اخلاق مداری، عدالت و مبارزه با فساد در سراسر گیتی است، ادامه داد: اهانت دشمنان اسلام به پیامبر(ص) از اسلام‌ستیزی آنان نشات گرفته و نشان دهنده ترس آنان از گسترش اسلام است.

دری نجف ‌آبادی حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام را دنباله‌روی مکرون از سیاست‌های اسرائیل و آمریکا دانست و اظهار کرد: این حمایت برگ سیاهی دیگر در تاریخ جنایت‌های هولناک این حکومت رقم زد که هیچگاه از خاطره دنیای اسلام محو نخواهد شد.

وی کارنامه حکومت فرانسه در طول تاریخ را سراسر تجاوز و غارت سرزمین های اسلامی دانست و افزود: از کشوری که خوی تجاوز و غارت در وجودش شعله‌ور است چیزی جز این انتظار نیست.

امام جمعه اراک بر لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر ایده تفرقه بیانداز و حکومت کن در سرزمین های اسلامی از سوی دشمنان تاکید کرد و گفت:  مسلمانان باید با حفظ وحدت و یکپارچگی چنین اجازه‌ای به دشمنان ندهند.

دری همچنین خواستار جدیت مردم در رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی تا محو کرونا شد و گفت: مردم همکاری کنند زودتر شر این بیماری از سر جوامع کم خواهد شد.

وی خواستار مشارکت جدی مردم در مرحله سوم کمک مومنانه شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول