اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برملا کننده ماهیت واقعی این کشور است

امام جمعه اراک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را برملا کننده ماهیت حقیقی این کشور دانست.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برملا کننده ماهیت واقعی این کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بر ملاکننده ماهیت حقیقی این کشور دانست و گفت: زمانی آمریکا و دشمنان تلاش داشتند با ادعای تقلب در انتخابات ایران، آرامش کشور را بر هم زده و به اهداف خود برسند و امروز شاهدیم این فتنه دامان خود آنها را گرفته است.

وی تصریح کرد: انتخابات آمریکا حقایق بسیاری را برای جهانیان روشن و ثابت کرد آمریکا با ادعای فراوان دموکراسی  تا این اندازه دچار چالش است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه همه جهان با ماهیت واقعی آمریکا آشنا شدند، ادامه داد:  دموکراسی غربی دروغ و بهانه‌ای بیش نیست و آمریکا رو به افول گذاشته و در حال نابودی است.

دری نجف‌آبادی گفت: اینکه چه کسی پیروز انتخابات شود برای ایران هیچ تفاوتی ندارد و مهم نیست، چرا که ایران هیچ نیازی به آمریکای در حال فروپاشی ندارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلامی برای ضربه‌زدن به وحدت بین کشورهای اسلامی بیان کرد:  آمریکا و دشمنان اسلام تصور می‌کردند تا ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری می‌توانند اسلام را بدنام کرده و به اسلام ضربه بزنند، اما در سایه لطف الهی و هوشیاری مسلمانان این توطئه آنان نیز نقش برآب شد.

امام جمعه اراک تلاش در راستای برهم زدن وحدت کشورهای اسلامی را هدف اصلی دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: در سایه وحدت و  پیروی از فرامین اسلامی می‌توان دشمنان را ناکام گذاشت.

دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به شعار ما می‌توانیم تاکید کرد و ادامه داد: ایران ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی فراوانی دارد که با تکیه بر این ظرفیت‌ها باید در مسیر  عمرانی، آبادانی، تولید، خود اتکایی و اشتغال مولد گام برداشت.

وی همچنین بر ضرورت همکاری با کادر پزشکی در راستای مهار کرونا تاکید کرد و گفت:  گندزایی و ضدعفونی، بسیج همگانی و رعایت پروتکل‌ها از راه‌ حل‌های مهار این بیماری است.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول