اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیام قدردانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از حضور حماسی مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات و تلاش کلیه دست‌اندرکاران ایجاد امنیت و آرامش انتخابات ۲۸ خرداد در استان قدردانی کرد.

پیام قدردانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات و تلاش کلیه دست‌اندرکاران ایجاد امنیت و آرامش انتخابات ۲۸ خرداد در استان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:‌ حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، ولایت مدار و متدین اسلام در این دوره از انتخابات، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این حضور باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد و دل‌بستگی به مکتب اسلام بوده و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک که به فضل الهی، انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با حضور گسترده مردم در سطح کشور برگزار شد، این مهم می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی برای پیشبرد اهداف کشور و تعالی ایران اسلامی در عرصه جهانی باشد.

این پیام میفزاید: فرماندهی انتظامی استان مرکزی، قدرشناس همکاری و همراهی مردم عزیز در خلق این حماسه ملی است و از سویی امنیت و آرامش حاکم بر سطح استان را ناشی از همراهی و همکاری آحاد مردم با دستگاه‌های متولی نظم و امنیت به‌ویژه خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی دانسته و آن را بزرگ‌ترین سرمایه در ارتقاء امنیت کشور می‌داند.

در این پیام آمده است: با شکر و سپاس خداوند متعال در خلق این حماسه ملی، این‌جانب به عنوان خدمتگزاری در عرصه نظم و امنیت، از همت بلند و حضور گسترده و باشکوه تمامی اقشار جامعه و تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان، مجموعه سپاه و بسیجیان استان و کلیه دستگاه‌های نظامی و امنیتی، اصحاب رسانه و تمامی دستگاه‌های اجرایی که در ایجاد بستر امن و آرام برای برگزاری این دوره از انتخابات با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند منان، توفیق، سلامتی و رستگاری همگان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول