اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قرعه کشته‌سازی رسانه‌های معاند، این بار به نام اراک/ کشته آشوب، بدون آشوب سر از کجا درآورد؟

رسانه‌های معاند در راستای پروژه کشته‌سازی خود این بار جوانی را کشته آشوب‌ها در اراک معرفی کرده‌اند که نه تنها بر اساس اعلام مراجع انتظامی و امنیتی مرگ وی هیچ ارتباطی به آشوب‌ها نداشته، بلکه اصولاً هفته گذشته هیچ آشوب و اغتشاشی در اراک رخ نداده است.

قرعه کشته‌سازی رسانه‌های معاند، این بار به نام اراک/ کشته آشوب، بدون آشوب سر از کجا درآورد؟

خبرگزاری فارس ـ اراک؛ رسانه‌های معاند که در حوادث اخیر بیش از گذشته عناد و دشمنی خود را علیه انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و برای پیشبرد اهداف پلید خود به هر دروغی متوسل می‌شوند، کشته‌سازی در آشوب‌ها و شلوغی‌ها را مهم‌ترین راهبرد برای تهییج افکار عمومی و ایجاد آشوب‌ها در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در آشوب‌های اخیر رسانه‌های معاند که بیش از گذشته تمرکز خود را بر تجزیه ایران اسلامی متمرکز کرده و با حربه ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و شیعه‌ و سنی هر راست و دروغی را بهم بافتند، هر صد ثانیه یک دروغ منتشر کرده و تا تصویری  غیرواقعی از آشوب‌ها ارائه دهند، این در حالی است که مردم بیدار ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری پی به واقعیت پشت پرده اخبار دروغین  این رسانه‌ها برده‌اند.

یکی از دروغ‌هایی که در راستای کشته‌سازی در آشوب‌ها با انتشار یک توئیت بی‌نام و نشان سر از رسانه‌های معاند در آورد، کشته شدن یک جوان به نام علیرضا کریمی است که رسانه‌ها او را دانشجوی دانشگاه اراک معرفی کرده‌اند، این درحالی است که دانشگاه اراک پس از انتشار این خبر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:« به اطلاع دانشگاهیان گرامی دانشگاه اراک می‌رساند خبری مبنی بر فوت یکی از دانشجویان رشته میکروبیولوژی دانشکاه اراک در جریان اعتراضات دانشجویی در فضای مجازی در حال انتشار است با توجه به این موضوع که چنین فردی با این مشخصات در دانشگاه اراک به عنوان دانشجو وجود ندارد، اساسا خبر مذکور شایعه و به منظور تشویش افکار عمومی می‌باشد، لذا تقاضا دارد قبل از انتشار هر خبری از صحت و سقم آن از طریق مجاری رسمی دانشگاه اطمینان حاصل فرمایند. »

به دنبال گاف‌ بزرگ این رسانه‌ها، در کشته‌سازی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک گفت: نامبرده دانشجوی دانشگاه اراک نبوده و دانشگاه اراک نیز دانشجو بودن وی را تکذیب کرده است.

حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی تصریح‌کرد: فوت این جوان در تجمعات و اغتشاشات نبوده و اساسا فوت وی در تجمعات و به واسطه برخورد نیروهای امنیتی و انتظامی کذب محض است.

پایان پیام/ ت 21

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول