اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حرکت آتش به اختیار خواهران بسیجی/ تولید ماسک در پایگاه حضرت معصومه(س) تنکابن

گروه جهادی تخصصی خواهران شهید سردار سلیمانی پایگاه حضرت معصومه (س) شهر تنکابن در اقدامی گروهی موفق به تولید انبوهی از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شدند.

حرکت آتش به اختیار خواهران بسیجی/ تولید ماسک در پایگاه حضرت معصومه(س) تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به استان مازندران معضل کمبود ماسک موضوع مؤثری در نگرانی مردم از شیوع این بیماری بود، در حال حاضر هم اکثر داروخانه‌های موجود در سطح مازندران ماسک ندارند.

با توجه به اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری است مردم به فکر امتحان روش‌های مختلف برای کاهش ابتلا به این ویروس هستند، قرار دادن ماسک بر صورت یکی از این موارد است که موجب مصونیت سیستم تنفسی افراد از سرایت ویروس در محیط‌های شلوغ می‌شود.

ولی این بار در شهر تنکابن خواهران بسیجی و متدین پایگاه حضرت معصومه(س) با تهیه لوازم اولیه برای تولید ماسک صورت گامی مهم برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در بین مردم شهرشان برداشتند.

بنابر گفته یکی از جهادگران این پایگاه خواهران به مدت ‌چهار روز از ۸ صبح الی ۴ بعدازظهر در فضای پایگاه با کار گروهی مشغول تهیه ماسک هستند، که تاکنون موفق به تولید 8 هزار ماسک و توزیع آن در بین مردم عادی سطح شهر تنکابن هستند.

این اقدام جهادی توسط خواهران بسیجی که بیشتر قشر جوان هستند یادآور ایثار و شهادت زنان مازندرانی در دوران دفاع مقدس در آن سوی خط مقدم جبهه‌ها است که پا به پای مردان برای دفاع از مردم تلاش می‌کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول