اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای کردمیر ساری

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: کلنگ احداث استخر ذخیره آب کشاورزی به‌عنوان فاز دوم پروژه آب‌رسانی کشاورزی به باغات و زمین‌های کشاورزی روستای کردمیر با حضور اهالی این روستا با نام شهید جهادگر مدافع حرم محمد بلباسی به جهت خدمات شایسته این شهید بزرگوار در این روستا زده شد.

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای کردمیر ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عادل الندانی مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ناحیه مقاومت بسیج ساری از بازدید فرمانده بسیج ناحیه شهرستان ساری از پروژه‌های در دست اجرای این قرارگاه در دهستان پشتکوه خبر داد و اظهار کرد: در این بازدید که معاونت بازرسی سپاه شهرستان، فرمانده سپاه بخش چهاردانگه، ‌فرمانده حوزه بسیج عشایری پشتکوه و معاونت زیرساخت و عمران ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا که فرماندهی سپاه شهرستان ساری را همراهی می‌کردند از روستاهای ایول، کردمیر، ولویه سفلی، تلمادره و قلعه‌سر بازدید کردند.

وی افزود: همچنین کلنگ احداث استخر ذخیره آب کشاورزی به‌عنوان فاز دوم پروژه آب‌رسانی کشاورزی به باغات و زمین‌های کشاورزی روستای کردمیر با حضور اهالی این روستا با نام شهید جهادگر مدافع حرم محمد بلباسی به جهت خدمات شایسته و شبانه‌روزی این شهید بزرگوار در این روستا زده شد.

الندانی تصریح کرد: پروژه‌های خط انتقال آب کشاورزی به طول ٧ هزار و ۲۰۰ متر در روستاهای ایول، ‌اراء، ‌ولویه سفلی، قلعه‌سر و اروست، ‌ساخت خانه‌های عالم در کردمیر و قلعه‌سر، برق‌رسانی کشاورزی تلمادره، اجرای فاز دوم آبرسانی کشاورزی کردمیر با مشارکت این قرارگاه، ‌مردم و جهاد کشاورزی در دست اجرا و برخی نیز به اتمام رسیده است.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه شهرستان ساری همچنین از مدرسه شهید علوی قلعه سر نیز بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک شاهد اقدامات گروه‌های جهادی و این قرارگاه در حوزه رنگ‌آمیزی و تجهیز این مدرسه قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف روستاهای دهستان پشتکوه به جهت همراهی و همگامی با مجموعه سپاه در جهت اجرای پروژه‌های زیرساختی و سایر خدمات رسانی به روستاها بیان کرد: پروژه‌های مصوب شورای تامین استان نیز که باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در روستاهای دهستان پشتکوه انجام پذیرد نیز به سمع و نظر فرماندهی سپاه شهرستان رسید.

الندانی با اشاره به شعار خدمت برای مردم، با مردم و از مردم گفت: مجموعه سپاه چه در دهستان پشتکوه چه سایر دهستان‌های بخش چهاردانگه با کار جهادی و تمام توان خدمت‌رسانی حداکثری را بخش عمده‌ای از شرح وظایف نه فقط این مجموعه بلکه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی و خدمات‌رسان می‌داند.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری تاکید کرد:  تلاش در جهت آبادانی روستاهای محروم می‌تواند نقشه راهی برای پیشرفت نه فقط یک روستا بلکه تمام مناطق محروم باشد و ما خالصانه و با همه ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به این هدف بزرگ گام بر خواهیم داشت.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول