اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رسیدگی به مشکلات «خاله رقیه» سالمند بابلسری با کمک نیروهای جهادی + فیلم

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره مشکلات یک پیرزن تنهای بابلسری، امام جمعه بابلسر، نیروهای جهادی و خیریه این شهرستان برای رسیدگی به مشکلات وی دست به کار شدند.

رسیدگی به مشکلات «خاله رقیه»  سالمند بابلسری با کمک نیروهای جهادی + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، فیلمی از یک بانوی میانسال بابلسری به نام خاله رقیه با شرایط سخت زندگی در فضای مجازی منتشر شد که پس از آن امام جمعه شهرستان بابلسر به همراه اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و اعضای نمایندگی آستان قدس رضوی استان در محل زندگی او حاضر شدند تا مشکل او را رفع کنند.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر درباره شرایط این خانم گفت: بر اساس تحقیقاتی که انجام دادیم، این خانم بومی است و قبلا هم با توجه به شرایط زندگی‌ او با بهزیستی اقدامات اولیه را انجام دادیم تا در مرکز رسیدگی به سالمندان از او مراقب شود اما او در استقرار در همین مکان فعلی پافشاری می‌کرد‌.

وی افزود: متاسفانه او به بیماری فراموشی دچار شده است و چندین سال تنهایی زندگی کردن منجر به روحیات خاص شد که نیازمند مراقب و نگهداری است.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: شنیده‌ام که دارای یک فرزند جانباز بود که درگذشته است و یک پسر دیگر هم دارد که با همکاری مسؤولان مرتبط  پیگیر خواهیم کرد تا خانواده او را پیدا کنیم و در کنار هم از او نگهداری شود.

قلی‌پور تصریح کرد: مقرر شد با همکاری آستان مقدس رضوی و قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) نیازهای معیشتی این بانو فراهم شود.

حجت‌الاسلام میکائیل محمدپور سرپرست قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مازندران نیز در این باره با بیان اینکه در گذشته نیز به مشکلات این خانم رسیدگی شد، اظهار کرد: ساعت ۴ صبح فروردین امسال مطلع شدیم این بانو در سرما در جلو آتش‌نشانی بابلسر قرار دارد و خیلی تلاش کردیم تا اورا به دفتر قرارگاه منتقل کنیم اما قبول نمی‌کرد و ما لوازم مورد نیاز زندگی و گرمایشی به همراه غذا برایش مهیا کردیم.

سرپرست قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مازندران ادامه داد: با همکاری نیروهای بهزیستی تلاش کردیم که او را به خانه سالمندان منتقل کنیم اما نمی‌پذیرفت و این مکان فعلی را به همراه لوازم مورد نیاز برای او آماده کردیم و همیشه همسایه‌ها، کادر آتش‌نشانی و نیروهای جهادی کمک حال او بودند.

 

 

وی افزود: مقرر شد لوازم مورد نیازی که ندارد برای او تهیه کنیم و یک سرویس بهداشتی هم در این مکان برایش احداث کنیم.

محمدپور تصریح کرد: سه وعده غذای به او روزانه اهدا خواهد شد و بانوان قرارگاه جهادی و آستان قدس رضوی جهت رسیدگی به امور او اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول