اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رفع تصرف اراضی ملی و تخریب ویلای غیرمجاز در رامسر

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر گفت: ۱۷ هزار و ۵۴۲ مترمربع از اراضی ملی و یک دستگاه ساختمان به مساحت ۳۰۰ متر مربع واقع در روستای پتک رامسر رفع تصرف و قلع و قمع شد.

رفع تصرف اراضی ملی و تخریب ویلای غیرمجاز در رامسر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یاسر منتظری با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات رفع تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای حکم قطعیت یافته قضائی پس از صدور رای و به دنبال آن با پیگیری‌های کارشناسان حقوقی این اداره و همکاری مراجع قضائی و اعضای شورای تامین شهرستان انجام شد.

وی افزود: حکم قضائی مبنی بر رفع تصرف ۱۷ هزار و ۵۴۲ مترمربع از اراضی ملی و برگشت آن به بیت‌المال و قلع و قمع آثار اعیانی شامل یک دستگاه ساختمان به مساحت ۳۰۰ مترمربع واقع در روستای پتک از توابع بخش مرکزی شهرستان رامسر با حضور نماینده دادستان، مامورین اجرای احکام و نیروی انتظامی و همچنین فرماندهی و نیروهای یگان حفاظت به همراه مسؤول واحد منابع طبیعی دریاپشته اجرا شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی همکاران پرتلاش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت و حراست از منابع ملی است و در این راستا با متخلفین و متجاوزین به منابع طبیعی برخورد قانونی خواهد شد.

منتظری از مردم شهرستان خواست قبل از خرید املاک و مستغلات و انجام هرگونه ساخت و ساز نسبت به اخذ استعلام از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر اقدام کنند تا شاهد اینگونه اتفاقات در آینده نباشیم.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، تصرف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول