اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سوادکوه

گروه‌های جهادی قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در این شهرستان تشکیل می‌شود.

فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی با اشاره به فعالیت‌های متنوع قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: جلسه با بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه برای فعالیت‌های مشترک و تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی برگزار شد و مصوبات جلسه برای اجرایی‌شدن آماده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: اعزام اساتید و مربیان قرآنی ویژه مناطق کم‌برخوردار، برگزاری دوره آموزشیاری و تربیت معلم ویژه اعضای گروه جهادی و برگزاری کارگاه‌های آشنایی و سبک زندگی قرآنی و کلاس‌های حفظ و تفسیر برای سنین مختلف بخشی از مصوبات جلسه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بسیج سازندگی برای فعالیت‌های جهادی قرآنی مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت و مشورت برای اعطای مجوز قرآنی به متقاضیان خانه‌های قرآنی و مؤسسات برای پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره فصلی قرآنی و همایش‌ها و محافل و گفتمان‌ها هم بخش دیگری از تعهدات ما برای تقویت فعالیت‌های جهادی قرآنی است.

* فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های مختلف بسیج سازندگی، گفت: اجرای طرح‌های قرآنی با استفاده از توانمندی بسیجیان در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

حسین بابایی، افزود: فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی با پیوست صورت‌‌جلسه برای دهیاران و فرماندهان پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای ارائه مجوز‌ها اجرایی می‌شود.

وی از ثبت گروه‌های جهادی قرآنی در سامانه اطلس جهادی و برنامه‌ریزی برای تشکیل صندوق قرض‌الحسنه گروه‌های جهادی و حمایت‌های معیشتی و اشتغال‌زایی هم در صورت‌جلسه کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی با بسیج سازندگی سپاه سوادکوه درج شد، گفت: برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان قرآنی بومی مستقر در روستا هم یکی از بند‌های مصوبات است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول