اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همایش بین الملی حماسه ششم بهمن آمل| بهاری شدن زمستان سال ۶۰

امام جمعه آمل در همایش بین الملی چهلمین سالروز حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن گفت: مردم این شهرستان زمستان سال ۶۰ را بهاری کردند و در کمتر از ۱۰ ساعت بساط کمونیست‌ها را برچیدند.

همایش بین الملی حماسه ششم بهمن آمل| بهاری شدن زمستان سال ۶۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه و رئیس ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ در همایش بین‌الملی چهلمین سالروز حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰  اظهار کرد: آمل همیشه افتخارآفرین بوده و تاریخ گواه افتخار و اقتدار مردم این دیار است.

وی گفت: باید در مسیر شهادت و ولایت گام برداریم تا از شفاعت شهیدان برخوردار باشیم.

 

امام جمعه آمل با بیان اینکه چهلمین سالگرد شهادت شهدای ۶ بهمن آمل همانند گذشته برگ زرین در وصیت‌نامه بزرگ امام امت است، اضافه کرد: به تعبیر رهبر انقلاب شهر مقاومت، ایثار و پایداری است و مردم این شهر در سال ۶۰ زمستان را بهاری کردند و در کمتر از ۱۰ ساعت با تقدیم شهدا و ایثارگران برای همیشه بساط کمونیست‌ها را برچیدند.

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با تقدیر ویژه از مردم آمل و همه اقشار که هر سال پرشورتر و مقتدرتر از گذشته سالکرد شهدای ۶ بهمن را گرامی می‌دارند، تصریح کرد: جبهه مقاومت همیشه جبهه ایثار و فداکاری بوده و هست و از اهل بیت تاسی دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ستاد یادواره شهدای ششم بهمن افتخار را دارد میزبان همه ایثارگران، احاد مردم و مهمانان از ۱۴ کشور محور مقاومت باشد.

وی با اعلام اینکه تا حرف از مقاومت می‌آید نام و یاد سردار حاج قاسم سلیمانی در خاطره‌ها می‌آید که زندگی خود را وقف اسلام و مسلمین کرده است، اظهار کرد: نام سردار سلیمانی و یاد آن سردار دل‌ها لرزه بر اندام مستکبران، استکبار جهانی و مزدوران می‌اندازد و لازم است همیشه راهرو و پیرو راه سردار سلیمانی باشیم.

به گزارش فارس،  از ۱۴ کشور محور مقاومت همانند یمن، بحرین، لبنان، کشمیر، افغانستان، هندوستان، چین و دیگر کشورها در همایش بین‌المللی حماسه اسلامی ۶ بهمن ۱۳۶۰ آمل حضور دارند و شعر همخوانی عمومی مراسم گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ با شعر آئینی شاعر سید حسین راعی قرائت شد

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول