اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برکناری رئیس بنیاد شهید کلاردشت به‌علت درگیری شخصی با ۲شهروند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت را که در درگیری خارج از ساعات اداری دو شهروند کلاردشت را مصدوم کرده بود، برکنار کرد.

برکناری رئیس بنیاد شهید کلاردشت به‌علت درگیری شخصی با ۲شهروند

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، خبر درگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت با یک خانواده و مجروح کردن یک زن خبری بود که از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

پس از این ماجرا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برای بررسی این موضوع به محل حادثه رفت و پس از مشاهده شواهد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت را از سمت خود برکنار کرد.

پس از این، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نقی محمودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چالوس را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان کلاردشت معرفی کرد.

بر اساس اعلام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگان مازندران، درگیری رئیس بنیاد شهید کلاردشت با دو نفر از اهالی روستای پیمبور که منجر به ضرب و جرح شد، به‌علت اختلافات شخصی رخ داده و ربطی به این اداره ندارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/l

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول