اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سوم خرداد ماه؛ آغاز اعزام حجاج مازندرانی از فرودگاه شهدای ساری

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: اعزام ۴ هزار و ۴۰۰ زائر و عوامل کاروان‌ها به سرزمین وحی از طریق فرودگاه شهدای ساری در قالب ۱۹ پرواز از تاریخ سوم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

سوم خرداد ماه؛ آغاز اعزام حجاج مازندرانی از فرودگاه شهدای ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سعدالله وطن خواه ‌طی گفت‌‌وگویی درباره اعزام زائران حج تمتع از مازندران اظهار کرد: امسال باتوجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائرین، ۴ هزار و ۴۰۰ زائر و عوامل کاروان‌ها در قالب ۱۹ پرواز از تاریخ سوم خرداد ماه به‌مدت هفت روز از فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به سرزمین وحی الهی اعزام خواهند شد.

وی از آمادگی فرودگاه شهدای ساری برای ارائه‌ خدمات و تشریفات پروازی به حجاج بیت‌الله الحرام خبر داد و افزود: فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری از پیشتازان و نخستین فرودگاه‌های اعزام‌کننده زائرین است.

وطن خواه ضمن اظهار امیدواری برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به حجاج، خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های کلان دولت، امسال تمام زائران با استفاده از ظرفیت داخلی و ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعزام و پذیرش می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول