اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| «کلدر» 63 هزار ساله شد/ واکنش عجیب و شبهه برانگیز میراث فرهنگی لرستان طبق پژوهش‌ها و آزمایش‌های صورت گرفته که از سوی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور مورد تایید قرار گرفته است قدمت سکونت انسان در غار «کلدر» خرم‌آباد به 63 هزار سال رسیده است. با این وجود اداره‌کل میراث فرهنگی لرستان اعلام کرده که این موضوع به اطلاع آنها نرسیده است و این در حالی بوده که پژوهشگاه میراث فرهنگی به عنوان متولی این کار در کشور آن را تایید و اعلام کرده است.
۱۳۹۹-۴-۹ ۱۷:۳۷ http://fna.ir/ey9t1f
0

طبق پژوهش‌ها و آزمایش‌های صورت گرفته که از سوی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور مورد تایید قرار گرفته است قدمت سکونت انسان در غار «کلدر» خرم‌آباد به 63 هزار سال رسیده است. با این وجود اداره‌کل میراث فرهنگی لرستان اعلام کرده که این موضوع به اطلاع آنها نرسیده است و این در حالی بوده که پژوهشگاه میراث فرهنگی به عنوان متولی این کار در کشور آن را تایید و اعلام کرده است. این موضوع نشان دهنده آن است که بین اداره‌کل میراث فرهنگی لرستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور تعامل وجود نداشته و استعلامی در این زمینه صورت نگرفته است. 

 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول