اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفا خوزستان:

سرمایه گذاری در پروژه‌های آب را تضمین می کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری در استان، بازگشت سود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای شرکت در پروژه‌های آب و فاضلاب توسط دولت تضمین می‌شود.

سرمایه گذاری در پروژه‌های آب را تضمین می کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از آبفا خوزستان، محسن پویا اظهارداشت: خوزستان از منابع عظیم آبی برخوردار است اما با وجود همه این ظرفیت، از جمله استان‌های برخوردار در بخش تولید کننده تجهیزات صنعت آب و فاضلاب در کشور به شمار نمی‌آید.
وی به وجود قدیمی‌ترین سازه‌های آبی جهان، بزرگ‌ترین سازه‌های آبی کشور، وجود تنها دانشگاه صنعت آب کشور و همچنین وجود مجرب‌ترین کار‌شناسان آب و خاک ایران در استان اشاره کرد و افزود: بر همین اساس مجموعه شرکت آبفای استان تلاش می‌کند تا با انجام وظایف خود کاستی‌ها و کمبودهای صنعت آب و فاضلاب در استان را جبران کند.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان بهره برداری از تاسیسات آب به صورت خرید تضمینی آب تولیدی و مشارکت در اجرای شبکه و تصفیه خانه‌های فاضلاب را از زمینه‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعت آب و فاضلاب معرفی کرد.
وی تاکید کرد: همه زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی فراهم است و آماده هر گونه حمایت از شخص یا مجموعه سرمایه گذار هستیم.
براساس این گزارش، در حال حاضر دو سرمایه گذار بخش خصوصی آب شیرین در آبادان و خرمشهر تولید می‌کنند و یک سرمایه گذار نیز در هندیجان آب شیرین استحصال می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول