اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور 2 سه‌گانه‌کار چهارمحال و بختیاری در تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری از حضور دو تن از ورزشکاران سه‌گانه کار این استان در اردوی تیم ملی کشور خبر داد.

حضور 2 سه‌گانه‌کار چهارمحال و بختیاری در تیم ملی
سعید مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سه‌گانه کشورمان به منظور حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی چین‌تایپه در شهر زنجان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این اردو در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود، گفت: محمدمهدی رحمتی در رده سنی امید و احسان امینیان در رده سنی بزرگسالان دو تن از ملی‌پوشان سه‌گانه کار این استان هستند که به‎ همراه 19 نفر دیگر از دعوت شدگان کشوری در اردوی تیم ملی حضور دارند.
مختاری خاطرنشان کرد: این اردو از 26 مرداد ماه جاری لغایت ششم شهریور ماه در شهر زنجان و به مربی‌گری خلیل‌الله غزنچای و دیگر مربیان مطرح کشور با سرپرستی ایرج احمدزاده برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال وبختیاری افزود: ملی‌پوشان سه‌گانه این استان از مدت‌ها پیش تمرینات منظم خود را در استان آغاز و در چند دوره اردوی آمادگی تیم ملی شرکت کرده و هم اکنون نیز از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا اواخر شهریور ماه در کشور چین‌تایپه برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان تیم ملی سه‌گانه پس از برگزاری پنج اردوی تدارکاتی به این مسابقات اعزام خواهند شد.
مختاری ورزش سه‌گانه را یکی از رشته‌های مورد علاقه جوانان این استان عنوان کرد و گفت: با فراهم کردن شرایط و امکانات و جذب بیش از پیش جوانان پرشور چهارمحالی به این رشته در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن استعدادهای بالقوه جوانان این استان در مسابقات ملی و جهانی خواهیم بود.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی این هیئت ورزشی گفت: تعداد کم سانس استخر شنا و عدم وجود اسپانسر از جمله مشکلات فراروی این رشته ورزشی است.
وی خاطرنشان کرد: باوجود قهرمانی تیم استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ برتر کشور در سال 89 متأسفانه نبود اسپانسر موجب بروز مشکلات بسیار برای این تیم شده است.
مختاری با بیان اینکه این رشته ورزشى عبارت است از ترکیب و انجام سه رشته ورزشى به صورت پى در پى گفت: برنده این مسابقات شخصى است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر سه مرحله را به اتمام برساند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول