اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سه‌گانه استان زنجان خبر داد:

آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی سه‌گانه در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت سه‌گانه استان زنجان با اشاره به آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی سه‌گانه در زنجان گفت: این اردو تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی سه‌گانه در زنجان
ایرج احمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی سه گانه از 12 تا 20 مرداد ماه در زنجان برگزار شده است، اظهار داشت: مرحله دوم اردوی تیم ملی از 25 مرداد ماه پس از پنج روز استراحت آغاز شده است.
وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که اردوی تیم ملی سه‌گانه در زنجان برای شرکت در چه مسابقاتی برگزار شده است، تصریح کرد: این اردو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین تایپه برگزار می‌شود، انجام می‌شود.
دبیر هیئت سه‌گانه استان زنجان با اشاره به اینکه از بین 18 ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی سه‌گانه هفت ورزشکار زنجانی هستند، زمان برگزاری مسابقات سه‌گانه چین تایپه را هفته نخست مهرماه اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور نیز قبل از مسابقات آسیایی چین تایپه در پنج رده سنی در بندر ترکمن برگزار می‌شود.
احمدزاده همچنین از برگزاری دور دوم مسابقات سه‌گانه لیگ برتر کشور همزمان با مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات سه تیم از زنجان حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه تیم مقاومت بسیج زنجان به عنوان نماینده زنجان در لیگ برتر سه‌گانه کشور حضور دارد، تصریح کرد: دو تیم با نام شهرداری نیز در این مسابقات شرکت دارند، که یکی در رده سنی جوانان است.
دبیر هیئت سه‌گانه استان زنجان با اشاره به اینکه دور نخست مسابقات لیگ برتر سه‌گانه کشور در استان گیلان برگزار شده است، از صدر نشینی دو تیم زنجانی در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در این مسابقات خبر داد.
وی تیم مقاومت بسیج سه‌گانه زنجان در رده سنی بزرگسالان صدرنشین دور نخست مسابقات در گیلان اعلام و تصریح کرد: تیم شهرداری نیز در رده سنی جوانان صدرنشین دور نخست لیگ برتر عنوان کرد.
احمد‌زاده با اشاره به اینکه دور دوم لیگ برتر مسابقات سه‌گانه با حضور 17 تیم برگزار می‌شود، محل برگزاری دور دوم لیگ برتر را بندر ترکمن و زمان آن را 12 و 13 شهریور ماه اعلام کرد.
شایان ذکر است، ورزش سه گانه ترکیبی از سه ورزش دو میدانی، دوچرخه سواری و شنا است، که شنای آن در یک هزار و 500 متر، دوچرخه سواری آن در 40 کیلومتر و دو صحرا نوردی آن در 10 کیلومتر انجام می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول