اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی میناب:

مبارزه موثر با قاچاق سوخت نیازمند خشکاندن سرچشمه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی شهرستان میناب گفت: برای مبارزه اصولی و نتیجه‌دهی در زمینه قاچاق سوخت باید سرچشمه‌ها را خشکاند.

مبارزه موثر با قاچاق سوخت نیازمند خشکاندن سرچشمه‌هاست
سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: برای مبارزه صحیح با پدیده قاچاق فرآورده‌های نفتی در شهرستان میناب مردم در آینده‌ای نزدیک شاهد اقدامات خوبی خواهند بود.
وی با بیان اینکه قاچاق سوخت در میناب نسبت به گذشته کاهش یافته افزود: کسانی که گازوئیل را به قصد قاچاق ذخیره می‌کنند طی اقدامات اطلاعاتی شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
این فرمانده انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی و مجموعه ناجا در مسایل و فعالیت‌هایی که مغایر قانون است به شدت حساس و پیگیر است و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قانونی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رسالت پلیس در مرحله نخست پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب و مناسب می‌تواند پیشگیری از وقوع جرم را در جامعه نهادینه کند.
عرب‌زاده با بیان اینکه ایجاد و استقرار امنیت در سطح جامعه تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست، بیان کرد: در این زمینه تمام دستگاه‌ها به نحوی نقش دارند.
وی افزود: نهادهایی نظیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی جزو حلقه‌های اصلی ایجاد امنیت در جامعه به شمار می‌روند.
عرب‌زاده ادامه داد: مقوله امنیت مبحثی گسترده و وسیع است تا آنجا که می‌توان گفت دستگاه‌هایی مانند برق، آب و فاضلاب و راه نیز در ایجاد امنیت دخیل و سهم بسزایی دارند.
وی اظهار داشت: برای ایجاد امنیت در جامعه، نیروی انتظامی بخشی از حلقه وسیع تولید امنیت است و تمام دستگاه‌ها باید وارد میدان شوند.
این مقام مسئول افزود: ناجا آنچه را بر عهده دارد به خوبی و احسن وجه انجام می‌دهد و اگر دیگر دستگاه‌ها کار خود را انجام دهند کار ناجا هم آسان‌تر می‌شود.
وی گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه با همکاری سایر دستگاه‌هاست.
رئیس پلیس شهرستان میناب افزود: اگر تمام دستگاه‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کنند امنیت حاصل و مدینه فاضله درست خواهد شد.
عرب‌زاده ادامه داد: در زمینه ارتقا امنیت اجتماعی، مقابله با مزاحمین نوامیس مردم، جمع‌آوری دستگاه‌های ماهواره‌ای در برنامه نیرو قرار دارد.
وی گفت: مردم باید با عمل به دستورات و فرامین دینی قدردان و حافظ نظام باشند چراکه حفظ نظام در واقع حفظ اسلام است زیرا که نظام جمهوری اسلامی در راستای اهداف عالیه اسلام گام برمی‌دارد.
وی پلیس جمهوری اسلامی را مردمی و مردم سالار معرفی کرد و گفت: تعامل و همکاری مردم با پلیس می‌تواند آن را در اجرای بهتر رسالتش کمک فراوانی کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول