اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/نماینده ویژه ریاست جمهوری در راهیان نور:

آزادگان در کاروان‌های راهیان نور جنگ 8 ساله را روایت‌ میکنند

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه ریاست جمهوری در راهیان نور از اجرای طرح روایتگری توسط آزادگان در کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور خبر داد.

آزادگان در کاروان‌های راهیان نور جنگ 8 ساله را روایت‌ میکنند
سید جمال علی‌الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در حاشیه همایش ملی آزادگان افزود: در این طرح آزادگان، راوی اسارت در کاروان‌های راهیان نور کشور می‌شوند و روایت کننده ‌آن دوران خواهند بود.
وی با تشریح جزئیات این طرح ادامه داد: اسرای آزاده سرافراز کشورمان در این طرح به روایتگری هشت سال جنگ تحمیلی، دوران دفاع مقدس و اسارت خود در زندان‌های رژیم بعثی می‌پردازند.
نماینده ویژه ریاست جمهوری در راهیان نور اظهار داشت: با اجرای این طرح سعی داریم در اشاعه فرهنگ و ارزش‌های شهادت و اسارت گام موثری برداریم و به این وسیله خاطرات آن دوران را زنده کنیم.
علی الحسینی خاطرنشان کرد: آزادگان در دوران اسارت رنج‌ها و ناملایمات بسیاری را تحمل کرده‌اند که با بازگو کردن آنها به زبان خودشان مردم بیشتر دوران اسارت را درک خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه  نام آزادگان مزین صفحات گرانقدر و درخشان تاریخ برای آیندگان خواهد بود، گفت: آزادگان دلاور نمونه بارز استقامت هستند که با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) با صبر و پایداری توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و شکوه مقاومت را بر صحیفه در‌خشان ایران اسلامی ثبت کنند.
نماینده ویژه ریاست جمهوری در راهیان نور در پایان از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور خواست در اعزام‌های آتی خود به استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب از ظرفیت گرانقدر آزادگان بهره‌مند شوند و جوانان را بیشتر با نقش موثر این عزیزان در سربلندی کشورمان آشنا کنند.
 انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول