اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی نهبندان خبر داد:

پیشرفت 55 درصد سالن ورزش بانوان نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی نهبندان از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی سالن ورزشی بانوان این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 55 درصد سالن ورزش بانوان نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، داوود شرفی صبح امروز در بازدید از روند احداث سالن ورزشی بانوان نهبندان اظهار داشت: تاکنون برای ساخت سالن ورزشی بانوان این شهرستان حدود 270 میلیون تومان هزینه شده و به پیشرفت فیزیکی 55 درصدی رسیده است.
وی ادامه داد: هنوز برای اجرای کامل این پروژه مبلغ 250 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است که این مبلغ در طرح برنامه‌ریزی اداره‌کل تربیت‌بدنی خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی نهبندان با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات مصوب این نهاد از محل اعتبارات تملک 166 میلیون و 700 هزار تومان بوده است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار 116 میلیون تومان اختصاص و جذب شده است.
شرفی از مصوب شدن 400 میلیون تومان اعتبار در سال جاری از محل اعتبارات تملک برای طرح‌های نیمه تمام خبر داد و افزود: برای اجرای پروژه‌های احداثی این نهاد نیازمند اختصاص اعتباراتی بیشتری از محل طرح توسعه نهبندان هستیم.
وی اضافه کرد: از طرف این اداره در سه روستای اسدآباد، بندان و میغان پیشنهاد ایجاد سالن ورزشی سرپوشیده شده که برای ساخت هر سالن ورزشی نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار هستیم.
رئیس اداره تربیت‌بدنی نهبندان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی برای آقایان و بانوان در مقطع آزاد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در رشته‌های بدمینتون، والیبال و فوتسال در سه پایگاه شهر نهبندان، شهر شوسف و روستای چاهداشی به صورت جداگانه انجام می‌شود.
شرفی اظهار داشت: 15 تیم فوتبال و 12 تیم والیبال در شهر نهبندان، 10 تیم فوتسال و شش تیم والیبال در روستای چاهداشی و شش تیم فوتسال در شهر شوسف در حال رقابت با یکدیگر هستند.
وی از افتتاح سالن ورزشی روستای بیچند در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی نهبندان افزود: سالن ورزشی روستای خوانشرف نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در هفته تربیت‌بدنی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول