اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم خبر داد:

آموزش 4 هزار نفر توسط جهاد دانشگاهی قم

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم گفت: سال گذشته در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی قم بیش از 4 هزار نفر در دورهای آموزشی مختلف شرکت کردند.

آموزش 4 هزار نفر توسط جهاد دانشگاهی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی، سیده‌شبنم فاطمی ‌به نقش آموزش در ارتقای علمی و سایر عرصه‌های جوامع اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش یکی از بسترهای مهم در ارتقا‌ و بهره‌وری جوامع است.
وی با اشاره به اینکه ما به صورت خودآگاه و ناخودآگاه در زندگی با آموزش سر و کار داریم، گفت: آموزش مقوله‌ای است که با زندگی ما انسان‌ها عجین شده است.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم تصریح کرد: ‌در کشور ما آنچنان که باید به کیفیت آموزش توجه چندانی نمی‌شود.
وی در خصوص لزوم برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با آموزش همچون نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی بیان داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه یک اقدام مناسب است، ولی نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که بدانیم این نمایشگاه‌ها با چه رویکردی برگزار می‌شود.
فاطمی افزود: اگر در کنار برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها بتوانیم یک الگوی موفق آموزشی را معرفی کنیم بسیار خوب است، ضمن اینکه باید از کسانی که در زمینه آموزش به عنوان یک الگو هستند نیز بهره ببریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی را می‌توان در سه بخش آموزش کوتاه مدت، بلند مدت و ضمن خدمت کارکنان خلاصه کرد، ابراز داشت: اثر‌بخشی آموزش در ارتقای کارآیی نیروی انسانی و بهره‌وری در حوزه‌های مختلف ضرورت.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه آموزش بلند مدت تابع قوانین و ضوابط دستگاهای ذی‌ربط است، افزود: در بخش آموزش علمی کاربردی در رشته‌هایی همچون معماری، گرافیک، مدیریت کسب کار، میریت بازاریابی، مترجمی اسناد و مدارک و نرم افزار کامپیوتر آموزش داده می‌شود ضمن اینکه آموزش ضمن خدمت نیز برای اتقاء توان تخصصی نیروهای شاغل است.
وی با اشاره به مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم اظهار داشت: مرکز فناوری اطلاعات، مرکز تخصصی آموزش زبان‌های خارجی، مرکز تخصصی آموزش علوم انسانی و مرکز آموزش هنر و معماری از جمله مراکز وابسته به جهاد دانشگاهی استان قم است که در هر کدام از این مراکز دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود.
فاطمی با بیان اینکه سال گذشته در این مراکز بالغ بر 4 هزار نفر آموزش دیدند، ابراز داشت: 600 نفر نیز در بخش علمی کاربردی مشغول تحصیل هستند ضمن اینکه هزار و 200 زبان آموز نیز در حال آموزش دیدن هستند.
وی در پایان برگزاری سمینارهای آموزشی تخصصی را از اقدامات جهاد دانشگاهی استان قم برشمرد و گفت: سمینار آموزشی قم شهر مطلوب، بهره‌وری در صنعت ساختمان و ایمنی ساختمان از جمله سمینار‌هایی است که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول