اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان دشتی اجرا شد؛

10 هزار نفر روز کار در طرح هجرت دانشجویی

خبرگزاری فارس: مسئول طرح بسیج سازندگی شهرستان دشتی گفت: طرح هجرت دانشجویی در شهرستان دشتی با 10 هزار نفر روز اجرا شد.

10 هزار نفر روز کار در طرح هجرت دانشجویی
بهرام استاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: طرح بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی به درخواست رهبر معظم و فرزانه انقلاب در سال 79 آغاز شد.
وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج سازندگی محرومیت زدایی از کشور است و بسیج سازندگی  امروز تشکیلاتی قانونمند و دارای توان لازم در اجرای پروژه‌ها است.
مسئول طرح بسیج سازندگی شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: در اصل 147 دولت را موظف به استفاده از توان ارتش کرده که این ارتش به معنای تمام نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در کشور است.
استاد یادآور شد: در بدو تشکیل سپاه با توجه به این اصل در ماده 71  سپاه را موظف به ایجاد تشکیلاتی به منظور ارائه خدمات فرهنگی، اداری، اجتماعی و اقتصادی کرد که سپاه این کار را انجام داده است و آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌ها را دارد.
وی به پروژه‌های دردست اقدام  توسط بسیج سازندگی در شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: ساخت پایگاه مقاومت کوثر با زیر بنای 100 متر مربع در شهر خورموج، احداث پایگاه مقاومت نجف اشرف با 100 متر مربع زیربنا در این شهر و مسجد روستای بن بید با 200 متر مربع در دست احداث است.
استاد یادآورشد: مسجد روستای باغ بهشت با زیر بنای 120 متر و مسجد روستای بحیری (برکت) با 200 مترمربع زیر بنا از دیگر پروژه‌هایی است که در دست اجراست.
وی اجرای طرح هجرت سه دانش آموزی با 11هزار نفر روز کار در شهرهای خورموج و کاکی و اجرای طرح هجرت دانشجویی در شهرستان دشتی را با 10 هزار نفر روز یکی از برنامه‌های مهم این طرح عنوان کرد.
استاد احداث سالن ورزشی در محل سپاه ناحیه دشتی را یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی در این طرح ذکر کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول