اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار پورجمشیدیان:

خبرهای خوبی از اقدامات سپاه علیه پژاک در روزهای آینده منتشر میشود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: در روزهای گذشته در منطقه شمال‌غرب کشور اقدامات شایسته‌ای علیه گروه پژاک ‌انجام شده ‌و به زودی خبرهای خوبی از اقدامات سپاه علیه پژاک در روزهای آینده منتشر میشود.

خبرهای خوبی از اقدامات سپاه علیه پژاک در روزهای آینده منتشر میشود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پور‌جمشیدیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای گذشته در منطقه شمال‌غرب کشور اقدامات شایسته‌ای علیه گروه پژاک صهیونیستی انجام شده  است و امیدوارم اقدامات سپاهیان در روزهای آینده به نتیجه برسد.

*مسجد مرکز انقلاب اسلامی و تداوم آن است

پورجمشیدیان همچنین ‌مسجد را خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن معرفی کرد.

‌وی ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد، ارزش و اهمیت مساجد را در تاریخ اسلام و انقلاب مهم عنوان کرد و گفت: با بررسی نقش مسجد در مبارزه علیه کفر والحاد، در می‌یابیم که چشمه زلال مبارزه و نهضت علیه باطل در طول تاریخ از مسجد جوشیده است و این مکان الهی بود که توانست به قیام مقدس مردم ایران که به برقراری حکومت اسلامی انجامید، نیرو و توان بخشد.

پورجمشیدیان مسجد را خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن معرفی کرد و گفت: از جمله ترفندهای استعمار و دشمنان داخلی و خارجی برای محو اسلام، خاموش کردن چراغ و رونق مساجد بوده است و اکنون نیز تمام سعی و تلاش دشمنان در خلوت کردن مساجد به عنوان پایگاه ضداستکباری است و این نشانگر ترس و واهمه دشمن از این سنگر بزرگ اسلام است.

وی تصریح کرد: مسجد یک مرکز اجتماع و ‌مرکز بزرگ اجتماعی و تربیتی و محل شکل‌گیری حکومت اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: ا‌گر بخواهیم انقلاب اسلامی به اهداف و آرمان‌های نورانی خود برسد نباید مسجد از محوریت خارج شود.

پورجمشیدیان در ادامه با بیان اینکه بسیجیان باید متولی نماز‌های جماعت در مساجد باشند، گفت: بسیجیان باید در موضوع مسجد و نماز جماعت، امر به معروف و نهی از منکر تعامل بین ارکان مسجد، حضور در جمع هیئت امنا توجه و حضور فعال داشته باشند مبادا خدای نکرده ارکان مسجد با بسیجیان ‌اختلاف داشته باشند.

فرمانده سپاه عاشورا، در بخش دیگری از این گفتگو نسبت به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار امیدواری کرد و گفت: روز قدس روز تبلور انزجار، خشم و نفرت مسلمانان آزاد جهان علیه استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

وی اظهار داشت: امسال شاهد حضور یکپارچه و باشکوه امت اسلامی علیه صهیونیست‌ها در منطقه خواهیم بود و ملت‌های آزاده‌ای که سال‌ها آرزوی حمایت علنی از مردم مظلوم فلسطین را داشتند، می‌توانند آزادانه به خیابان‌ها آمده و ندای نابودی اسرائیل را سر دهند.

پورجمشیدیان اضافه کرد: روز قدس امسال برای مردم مسلمان کشورهایی همچون مصر، تونس و لیبی به دلیل اینکه می‌توانند شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی، بیداری اسلامی در منطقه را ناشی از گسترش مبارزات ضدصهیونیستی در منطقه و برگزاری روز جهانی قدس دانست و اظهار داشت: این رژیم منحوس از هم‌اکنون انسجام فکری خود را به دلیل حجم انتقادات وارده از دست داده است.

پورجمشیدیان‌ با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته امسال نیز با حضور گسترده از آرمان‌های امام راحل و مردم فلسطین دفاع کرده و بار دیگر نشان خواهند داد که ذره‌ای از موضع‌گیری‌های حمایتی خود از این مردم مظلوم کوتاه نیامده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی امسال پیام متفاوتی نیز به استکبار جهانی دارد و آن همراهی و اعلام حمایت از مردم مظلوم منطقه در مبارزات آزادیخواهانه است.

فرمانده سپاه عاشورا‌ با بیان اینکه روز قدس نماد قدرت مسلمان و ملت ایران است، اظهار داشت: روز قدس پشتوانه روحی و معنوی بسیار مناسبی برای ملت های اسلامی است و همه با حضور پرشور و مشت‌های کوبنده علیه صهیونیسم جهانی را فریاد انزجار خود را اعلام خواهند داشت.

پورجمشیدیان وحدت را از دیگر پیام‌های راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز ملت‌های مسلمان جهان بیدار شده‌اند و دست نشاندگان جبار و ستمگر باید از سرنوشت امثال حسنی مبارک فرعون مصر درس بگیرند.

 

*سوریه خط مقدم مقابله رژیم غاصب صهیونیستی است

فرمانده سپاه عاشورا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سوریه، جبهه اصلی و خط مقدم مقابله با صهیونیست‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی است و نظام حاکم بر آن باید حفظ شود.

پورجمشیدیان گفت: با تحلیل عمیق تحولات سوریه، می‌توان به این واقعیت پی برد که اعتراض‌های این کشور کاملاً وابسته به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و این تحولات با خیزش‌های مردمی کشورهایی مانند مصر، تونس، بحرین و سایر کشورها متفاوت است.

وی با تاکید بر اینکه نظام حاکم بر کشور سوریه باید حفظ شود، تصریح کرد: سوریه جبهه پایداری و مقاومت اسلامی است و نظام حاکم بر آن به فضل الهی برقرار خواهد ماند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه وظیفه ذاتی سپاه، پاسداری از نظام و انقلاب است پرسید که آیا این مجموعه در برابر تورم و گرانی‌های اخیر ورود کرده است یا خیر؟ که فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه و بسیج اگر احساس کند مانعی در روند تداوم حرکت‌های موفق نظام و انقلاب وجود دارد، با تمام وجود ورود کرده و اگر کاری از دستش برنیاید موضوع را به مراجع ذی‌صلاح منعکس می‌کند.

انتهای پیام./ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول