اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان:

اعزام تیم سه‌گانه مقاومت به مسابقات لیگ برتر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان با اشاره به حضور تیم مقاومت بسیج در لیگ برتر مسابقات لیگ برتر سه‌گانه کشور گفت: این تیم در روزهای 11 تا 14 شهریور برای شرکت در این مسابقات به بندر ترکمن اعزام می‌شوند.

اعزام تیم سه‌گانه مقاومت به مسابقات لیگ برتر
علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه باشگاه مقاومت بسیج برنامه‌های گسترد‌ه‌ای در شهریور ماه دارد، اظهار داشت: تیم تکواندوی بسیج زنجان نیز که در لیگ دسته یک حضور دارد در هفته دوم شهریور ماه در مسابقات شرکت می‌کند.
وی زمان حضور تیم کاراته بسیج را در مسابقات 30 شهریور ماه اعلام و تصریح کرد: روزهای 16 و 17 شهریور ماه نیز بسیجیان استان زنجان یک صعود 150 نفری به ماسوله انجام می‌دهند.
مدیر‌عامل باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان همچنین از اعزام تیم پایگاه قهرمانی استان زنجان در رشته تکواندو به سومین جشنواره استعدادیابی کشور به کرمانشاه سخن گفت و افزود: این جشنواره از 16 تا 18 شهریورماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اعزام تیم دارت استان به مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: مسابقات دارت قهرمانی کشور، روز 22 شهریورماه در یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول