اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

اصناف بسیجی پیشگامان سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اصناف بسیجی پیشگامان سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان هستند.

اصناف بسیجی پیشگامان سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی عراقی و روز بسیج اصناف در شهرکرد اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، اتحاد، همدلی و وحدت مسلمین جهان را پایه‌ریزی کرد.
وی با تأکید بر اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی ملت فلسطین را برای مقابله با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس مصمم و استوار کرده است، گفت: مقابله با رژیم غاصب و تروریست صهیونیسم بالاترین و شفاف‌ترین جلوه و فلسفه انتظار است.
سرافراز با تأکید بر اینکه اندیشه صهیونیسم فقط در محدوده فلسطین خلاصه نمیشود، اضافه کرد: وحدت و مقاومت جهان اسلام عامل نا‌بودی اسرائیل در خاورمیانه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز مسلمین با نگاه ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و با رهنمودهای این مرد الهی صفوفی متحد و یکپارچه را در مقابل رژیم صهیونیستی این غده سرطانی در دنیا ایجاد کرده‌‌‌اند.
وی در ادامه به نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بازاریان متعهد و متدین، زمینه فعالیت انقلابیون و توزیع اعلامیه‌های معمار کبیر انقلاب را در جامعه فراهم میکردند.
سرافراز ادامه داد: اصناف بسیجی میتوانند در ترویج فرهنگ و ارزش‌های ناب و اصیل اسلامی نقش بسزایی ایفا کنند و به عنوان پیشگامان سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه‌های ایادی استکبار را نقش بر آب کنند.
مسئول بسیج اصناف سپاه قمر بنی هاشم(ع) نیز در ادامه این نشست با اشاره به عملکرد این سازمان، گفت: برگزاری کلاس فقه بازار، برگزاری نشست‌های تخصصی، شناسایی نمادهای فرقه‌های انحرافی و شیطان‌پرستی و اطلاع رسانی به اصناف و برگزاری اردوهای راهیان نور، زیارتی و سیاحتی بخشی از فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف استان است.
مصطفی سیفیپور افزود: در حال حاضر 64  اتحادیه صنفی در این استان عضو سازمان بسیج اصناف این استان هستند.
در این مراسم شهید محمدعلی اعتدال‌پور به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری در سال جهاد اقتصادی معرفی و با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های چهار نفر از بازاریان بسیجی فعال و پیشکسوت تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول