اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

11 نفر از اراذل و اوباش اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 11 نفر از اراذل و اوباش در شهر اراک خبر داد.

11 نفر از اراذل و اوباش اراک دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احد احمدی اظهار داشت: تعدادی از اراذل و اوباش شرور که با استفاده از سلاح سرد برای مردم ایجاد مزاحمت میکردند، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در اراک دستگیر شدند.
وی گفت: در پی چند فقره ایجاد مزاحمت افراد شرور برای مردم در شهر اراک موضوع با توجه به اهمیت آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد و عربده‌کشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، افزود: این افراد شرور با ایراد خسارت به تعدادی مغازه و خودرو، چند نفر را مجروح کرده و سپس متواری شده بودند.
احمدی ادامه داد: با تحقیقات به عمل آمده اراذل و اوباش مورد نظر شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری این 11 نفر افزود: از مخفیگاه متهمان چهار تیغه شمشیر و شش تیغه قمه کشف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مرکزی با هشدار جدی به کسانی که مبادرت به مزاحمت برای مردم و ایجاد شرارت میکنند، اضافه کرد: پلیس با افرادی که باعث سلب آسایش عمومی میشوند به شدت برخورد میکند و هم استانیهای عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف میتوانند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول