اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق می‌شود؛

افتتاح 56 پروژه در بخش شوسف نهبندان

خبرگزاری فارس: بخشدار شوسف گفت: در هفته دولت 56 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، فرهنگی و مذهبی در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 56 پروژه در بخش شوسف نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه سالن اجتماعات مزار امامزاده سیدعلی نهبندان اظهار داشت: در هفته دولت در این بخش 56 پروژه آماده افتتاح است که تعدادی از این طرح‌ها طی چند روز گذشته به بهره‌برداری رسیدند.
وی با بیان اینکه برای این تعداد پروژه بیش از 3 میلیارد تومان از منابع مختلف هزینه شده است، تصریح کرد: فاز نخست کوهستان پارک شوسف با 200 میلیون تومان، آبرسانی به روستاهای سیدمراد و کلاته‌میر با بیش از 300 میلیون تومان و ساخت مزار شهدای گمنام با 200 میلیون تومان اعتبار از عمده پروژه‌های بخش شوسف نهبندان محسوب می‌شوند.
بخشدار شوسف ادامه داد: سه ساختمان دهیاری، یک خانه عالم، مرمت پنج گلزار شهید و بیش از 10 طرح کشاورزی و دامداری در این بخش مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
هاشمی با اشاره به اینکه بخش شوسف نهبندان دارای استعدادهای فراوانی در زمینه کشاورزی و دامداری است، افزود: امروزه با توجه به خشکسالی‌های اخیر طرح‌های کشاورزی و دامپروری می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان نیز سبب ارتقای وضعیت معیشتی مردم منطقه شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان نیز با بیان اینکه برای سالن اجتماعات مزار امامزاده سیدعلی بیش از 55 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: تمامی این اعتبارات از محل عواید خود امامزاده تامین شده است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد الهی زیربنای این سالن اجتماعات را 160 متر مربع عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح از سال گذشته آغاز و هم اکنون مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: این سالن اجتماعات می‌تواند مورد استفاده برای تمامی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، طرح‌های مختلف و برنامه‌های آموزشی این امامزاده قرار گیرد و مردم روستا نیز می‌توانند مراسمات فرهنگی و معنوی خویش را در این محل برگزار کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان از افتتاح مسجد حضرت‌ ابوالفضل(ع) روستای جنگل شاهکو خبر داد و تصریح کرد: برای این مسجد مبلغ 35 میلیون تومان هزینه شده که مبلغ 6 میلیون تومان آن دولتی و مابقی کمک‌های مردمی بوده است.
در ادامه این مراسم مسئولان شهرستان نهبندان غسالخانه روستای سیدعلی را افتتاح کردند برای این طرح اعتباری معادل 5 میلیون تومان هزینه شده بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول