اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آبفار استان بوشهر خبر داد:

تامین آب آشامیدنی 1100 خانوار روستایی دشتستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آبفار استان بوشهر از تامین آب آشامیدنی 1100 خانوار روستایی دشتستانی خبر داد.

تامین آب آشامیدنی 1100 خانوار روستایی دشتستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد پردل در آیین افتتاح خط انتقال آب روستاهای مرکزی برازجان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره روستاها از مهم‌ترین اولویت‌های دولت دهم است و این امر در بخش آب و فاضلاب روستایی با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام شده است.
وی افزود: در سال گذشته و امسال در بیشتر مناطق روستایی و دوردست شاهد اجرای عملیات احداث خط لوله بوده‌ایم و امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد برخورداری همه مناطق روستایی از آب سالم باشیم.
این مسئول از تامین آب آشامیدنی 1100 خانوار روستایی دشتستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد پنج روستا شامل سرکره، حسن‌آباد، ابوالفیروز، گندم‌ریز و بنداروز با دارا بودن 1120 خانوار و بیش از 5500 نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شده‌اند.
پردل تصریح کرد: منبع تامین آب این روستاها از خط سوم آبرسانی کازرون – بوشهر است که بطول 17 کیلومتر  اجرایی خواهد شد.
وی یادآور شد: با اجرا و اتمام این پروژه، روستاهای مذکور تا 25 سال آینده از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند بود.
مدیرکل آبفار استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای این طرح 12میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود، گفت: در نیمه دوم امسال نیز چند طرح مهم آبرسانی به مناطق مختلف دشتستان و سایر شهرستان‌های استان در دستور کار قرار خواهد گرفت و انتظار داریم که به خوبی از عهده وظایف خود برآییم.
معاون فرماندار دشتستان نیز در این آئین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت خدمتگزار توجه به توسعه عمرانی و رفع مشکلات مناطق محروم و دورافتاده است و مسئولان اهتمام ویژه‌ای در این امر دارند.
بخشعلی دهقایدی افزود: طی هفته دولت در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی هستیم و این امر نشان دهنده توجه همه‌جانبه دولت به مردم در راستای رفع مشکلات است.
وی بیان داشت: خدمت به مردم افتخار بزرگی است و باید دین خود را به مردم ادا کنیم و خدمت صادقانه به مردم باید در صدر برنامه ها باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول